چگونه TikToks را برای گوگل بهینه کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

نحوه بهینه سازی محتوای TikTok خود را با 5 تکنیک برتر SEO TikTok برای Google بیابید.

TikTok بدون شک در چند سال گذشته خود را به عنوان یک نیروی مسلط در دنیای رسانه های اجتماعی تثبیت کرده است. در حال حاضر با پشتیبانی از بیش از یک میلیارد کاربر روزانه، در طول همه‌گیری ویروس کرونا در سال 2020 محبوبیت قابل توجهی را شاهد بود و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد.

علاوه بر اینکه پلتفرمی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را خلاقانه بیان کنند، همچنین به شرکت‌ها این فرصت را داده است که محصولات یا خدمات خود را به روشی جدید تبلیغ کنند که در صورت استفاده صحیح می‌تواند ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند و عملکرد باشد. این فرصت‌های رشد اخیراً با این واقعیت افزایش یافته است که Google اکنون محتوای ویدیویی TikTok را فهرست‌بندی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ویدیوها را جستجو کنند.

در حالی که TikTok یک پلتفرم هیجان انگیز برای استفاده برندها برای رشد فراهم می کند، بسیار مهم است که محتوای تولید شده در این پلتفرم به اندازه کافی بهینه شده باشد تا گوگل نتایج قابل توجهی تولید کند. در این مقاله، ما به پنج روشی که از TikTok می‌توان تا حد امکان موثر در بازاریابی دیجیتال و سئو استفاده کرد، نگاه می‌کنیم.

هشتگ ها را دست کم نگیرید

اهمیت کلمات کلیدی در مورد سئو به خوبی شناخته شده است. اساسا، استراتژی استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در ابرداده وب سایت و کپی صفحه، قابلیت شناسایی برند را افزایش می دهد.

وقتی صحبت از TikTok می شود، می توان از همین تکنیک ها برای هشتگ ها استفاده کرد. اگرچه گاهی اوقات می‌توان هشتگ‌ها را به عنوان چیزی برای افزودن ساده برای تکمیل توضیحات محتوا در نظر گرفت، یک استراتژی هشتگ سنجیده برای بهینه‌سازی محتوای TikTok برای Google حیاتی است.

از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مرتبط با مخاطبانی هستند که می‌خواهید جذب کنید، اما آنقدر محبوب نیستند که به سختی از رقبا متمایز شوید. یافتن و هدف قرار دادن یک جایگاه بهترین راه برای انجام این کار است و می توانید با استفاده از جستجوگر رتبه کلمات کلیدی این کار را انجام دهید. این ایده خوبی است که کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید زیرا احتمالاً در مورد حجم جستجو رقابت کمتری خواهند داشت و بنابراین رتبه بندی برای آنها آسان تر است.

از TikTok SEO Analytics استفاده کنید

ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok مانند Pixel TikTok اطلاعات دقیقی در مورد جمعیت شناسی و رفتار عمومی مخاطبان شما و همچنین محتوایی که از شما بیشترین تعامل را دریافت می کند، ارائه می دهد.

توجه به این آمار و تنظیم محتوای خود به گونه ای که مطابق با آنها باشد، به شما امکان می دهد استراتژی موثرتری برای بهینه سازی محتوای خود در TikTok ایجاد کنید، بنابراین استفاده از آنها ضروری است.

روندها را شناسایی کنید

گذراندن زمان در TikTok به عنوان یک کاربر راهی عالی برای درک روندهایی است که بیشترین محبوبیت را به دست می آورند. هنگامی که گرایش‌ها را در سبک فیلم‌های ساخته شده و صداهای مورد استفاده شناسایی کردید، می‌توانید از آنها برای بهینه‌سازی محتوای خود استفاده کنید.

یک راه آسان برای انجام این کار این است که بخش “درباره شما” ویدیوهای محبوب را در یک دسته مشخص نشان می دهد که می توانید بر اساس آنچه شرکت شما انجام می دهد تجزیه و تحلیل کنید. هنگامی که یک روند را شناسایی کردید، سعی کنید محتوایی را ایجاد کنید که با همان سبک هماهنگ باشد.

تبلیغات متقابل در سایر سیستم عامل ها

با وجود محبوبیت زیاد، TikTok به اندازه بسیاری از پلتفرم های شناخته شده دیگر وجود نداشته است، بنابراین منطقی است که دنبال کردن شما در آن به اندازه توییتر، فیس بوک یا لینکدین قوی نباشد.

دنبال کردن آنلاین قوی یکی از جنبه های مهم بهینه سازی برای گوگل است زیرا حضور دیجیتالی را تقویت می کند و تعامل بیشتر کاربر را تشویق می کند. استفاده از فالوورهای موجود در سایت‌های دیگر راهی سریع برای افزایش مخاطبان خود در TikTok است، بنابراین حتماً محتوای خود را در سایت‌های دیگر تبلیغ کنید.

محتوای جالب ایجاد کنید

در نهایت، مطمئن شوید که محتوای جذاب، آموزنده و مختصر ایجاد می کنید. برای اکثر کاربران، جذابیت TikTok این است که سرگرمی سریع ارائه می‌کند و اگر فوراً توجه بیننده را جلب نکنید، احتمالاً اسکرول خواهید شد.

محتوای شما باید قطعات کوچکی از آنچه شرکت شما ارائه می دهد را نشان دهد و خیلی طولانی نباشد. اگر این کار را به طور موثر انجام دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد در نتیجه کارهای شما را با جزئیات بیشتری بررسی کنند.

یکی از جنبه های کلیدی سئو محتوای دیجیتالی است که با کاربران درگیر می شود و TikTok نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید تمام موارد بالا را انجام دهید، اما بدون سبک محتوای مناسب، بعید است که برای گوگل بهینه شوید.

Found (بخشی از Tomorrow Group) یک آژانس بازاریابی دیجیتال با سابقه ثابت شده در کمک به رشد آنلاین برندها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، در تماس با ما دریغ نکنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *