کلمات کلیدی را در بالای قیف پیدا کنید که ترافیک ارگانیک را هدایت می کند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه کلمات کلیدی برتر را پیدا کنید که مشتریان بالقوه را جذب می کند و ترافیک ارگانیک را در اوایل سفر خرید آنها هدایت می کند.

اما قبل از انجام این کار، اجازه دهید به شما یادآوری کنم که کلمات کلیدی برتر چیست.

کلمات کلیدی در بالای قیف چیست؟

کلمات کلیدی بالای قیف عبارت‌های جستجویی هستند که کاربران در مراحل اولیه خرید انجام می‌دهند و می‌توانند حجم عظیمی از ترافیک جستجوی ارگانیک را به وب‌سایت شما هدایت کنند. اگر به درستی شناسایی شوند.

قیف خرید چیست؟

اکثر خریداران قبل از خرید همان 4 مرحله را طی می کنند.

مرحله تشخیص مشکل: آنها یک مشکل را می شناسند و به دنبال آن می گردند. مرحله جستجوی اطلاعات: آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد برندها، محصولات، خدمات یا راه حل هایی هستند که می تواند مشکل آنها را حل کند. مرحله ارزیابی جایگزین: جایگزین ها را با هم مقایسه و مقایسه می کنند. مرحله تصمیم خرید: تصمیم به خرید می گیرند. مرحله 1: کلمات کلیدی را در بالای قیف پیدا کنید.

با استفاده از هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی، با یک کلمه کلیدی seed شروع کنید و کلمات کلیدی را پیدا کنید که شامل موارد زیر در پرس و جو می شود.

مشکل عیب یابی جلوگیری از چگونگی افزایش خطا کاهش کاهش افزایش با نیاز دریافت بدون اینکه مشخص شود در هنگام حل سوال مشکل کجا باید چه کاری انجام دهید، توضیح می دهد، توضیح، علت، دلایل، اگر، می تواند، خطر، بدتر، نمی تواند، داشتن، کاهش می یابد، رها کردن، معکوس کردن، معکوس کردن، دیرکرد، عقب افتاده، تعمیر، تعمیر، خرید، مشکل، کار نکردن، حذف

در اینجا یک مثال و مطالعه موردی آورده شده است تا به شما در درک مزایای هدف‌یابی کلیدواژه قیفی اولیه کمک کند.

بهار گذشته من به طور تصادفی در موتور دیزل ماشینم بنزین زدم.

بیش از 88000 جستجوی بنزین وجود دارد.

من نمی توانم جستجوی دقیقی را که انجام دادم به یاد بیاورم، اما چیزی شبیه “چگونه گاز سیفون کنیم” بود.

و به این ترتیب سفر سریع من از بالا به پایین قیف آغاز شد.

مرحله 2: کلمات کلیدی در قیف وسط

به سرعت متوجه شدم که خودم نمی توانم این مشکل را حل کنم، اطلاعاتی را در مورد تعمیرگاه ها و نمایندگی های خودرو محلی جستجو کردم.

من به دنبال عبارت‌های جستجو با اطلاعاتی درباره مارک‌ها و شرکت‌ها، آنهایی که در وسط قیف بودند، گشتم.

هر دو شرکت برای پاسخ دادن به تماس من خیلی شلوغ بودند.

بنابراین دوباره جستجو کردم.

«بنزین در خودروی دیزلی».

نتایج جستجو با بهترین نتایج ارائه می شود.

نمایندگی BMW با من تماس گرفت و گفت 650 پوند به اضافه مالیات بر ارزش افزوده هزینه دارد و آنها نمی توانند به من تاریخی بدهند که چه زمانی می توان آن را برطرف کرد.

این راه حل رضایت بخشی نبود.

بنابراین، دوباره به نتایج جستجوی برتر “بنزین در خودروی دیزلی” نگاه کردم و متوجه یک شرکت معروف شدم.

من روی صفحه آنها کلیک کردم.

از جواب خوشم نیومد

در نتایج جستجو، روی شرکت دیگری کلیک کردم.

برای یافتن کلمات کلیدی اطلاعاتی، کلمه کلیدی اولیه خود را بردارید و آن را با این اصلاح کننده ها در ابزار تحقیق کلمه کلیدی دلخواه خود فیلتر کنید.

به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ، شرکت، مشاور، متخصص، برای، با و

این نتیجه به من جوابی داد که دنبالش بودم.

ماشین را روشن نکنید؛ فوراً با ما تماس بگیرید

صفحه وب شماره تلفن آنها را همراه با اطلاعات کلی در مورد نحوه حل مشکل ارائه کرد. تماس تلفنی آنها نیاز و قصد فوری من را برآورده کرد.

بنابراین من آنها را صدا زدم.

تلفنی به من نقل قول دادند.

250 پوند فکر کنم قیمتش بود.

و “ما می توانیم در یک ساعت در خانه شما باشیم و این مشکل را حل کنیم” به من گفتند.

بنابراین اکنون در مرحله ارزیابی گزینه های جایگزین هستم.

BMW 650 پوند به اضافه مالیات بر ارزش افزوده به من پیشنهاد داد. AA به من 250 پوند با مالیات بر ارزش افزوده پیشنهاد داد.

در یک میکروثانیه مغز من این جایگزین ها را مقایسه کرد.

از آنجایی که زمان بسیار مهم بود، نیازی به صرف یک روز، هفته یا ماه برای مقایسه این دو گزینه وجود نداشت.

این مرحله از مقایسه جایگزین ها از فردی به فرد دیگر و محصولی به محصول دیگر متفاوت است.

چند ماه طول کشید تا در مورد خرید مک بوک پرو یا رایانه شخصی تحقیق کنم، اما مقایسه و انتخاب بیشتر خریدهای فوری فقط چند دقیقه طول می کشد.

برای یافتن امتیاز کلمه کلیدی جایگزین خود، کلیدواژه های اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید:

مرور، مقایسه، مقایسه، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا مرحله 3: کلمات کلیدی را در قیف پایین پیدا کنید.

هیچ تخفیف یا پیشنهادی وجود نداشت که به من کمک کند تصمیم بگیرم بخرم یا نه. من مستقیماً کارت نقدی را برای پرداخت داشتم.

هنگامی که مشتریان محصول یا خدماتی را پیدا می کنند که نیازهای آنها را با قیمتی مقرون به صرفه برآورده می کند، آماده خرید هستند.

برای شناسایی کلمات کلیدی تصمیم خرید، کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.

خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، ebay، آمازون، پیشنهاد، اجاره مرحله 4: یک برنامه محتوا بسازید.

اکنون باید لیست کلمات کلیدی خود را به یک برنامه محتوایی تبدیل کنید که شما یا مشتری می توانید از آن برای نوشتن محتوا استفاده کنید.

از Keyword Insights برای دریافت گزارش خوشه‌بندی کلمات کلیدی استفاده کنید که می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

بیایید خلاصه کنیم

اگر برای نتایج فوری ناامید هستید، با استفاده از Google Ads کلمات کلیدی کم ارزش یا با هدف خرید را هدف قرار دهید.

با این حال، اگر بتوانید بازی طولانی را انجام دهید و افراد بالقوه را زودتر در سفرهایشان شناسایی کنید، می توانید روی بالای قیف خود تمرکز کنید.

nttnttttnntttnnttnttt، “redirect_after_form_fill_allowed”: 1، “redirect_after_formfill_url” : “https://www.platonik.co.uk/sign-up/”، “exit_popup_enabled”: 0 }؛ nttnttt tnnttttntttnttt، “redirect_after_formfill_enabled” : 1، “redirect_after_formfill_url” : “https://www .platonik.co.uk/registration/”, “exit_popup_enabled”: 0};

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *