گزینه های برتر Fiverr

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر قبلاً لینک یا محتوا خریده اید، احتمالاً قبلاً نام Fiverr را شنیده اید. این یکی از بزرگترین بازارها برای فریلنسرها است، اما بسیاری از گزینه های دیگر وجود دارد که بهتر و ایمن تر هستند.

در مقاله امروز، ما به برخی از بهترین جایگزین های Fiverr که باید در نظر بگیرید – برای مشاغل مختلف و کار با متخصصان بهتر نگاه می کنیم. همانطور که ممکن است بدانید، قیمت Fiverr می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، اما این بدان معناست که ممکن است بهترین افراد را برای این کار پیدا نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

توجه: این مقاله برای صاحبان مشاغل یا کارآفرینانی است که به دنبال استخدام هستند، اما فریلنسرها نیز ممکن است از فهرستی که ما گردآوری کرده‌ایم سود ببرند.

گزینه های برتر Fiverr Upwork

این یکی از بزرگترین و همچنین یکی از بهترین جایگزین های Fiverr این روزها است. اگرچه پیوستن نویسندگان و مترجمان آزاد چالش برانگیزتر شده است زیرا در حال حاضر تعداد زیادی از چنین متخصصانی در Upwork وجود دارد، این پلتفرم یافتن بهترین استعدادها را برای کارآفرینان آسان می کند.

چیزی که آن را از جمعیت متمایز می کند این واقعیت است که فوق العاده ایمن است. اگرچه ممکن است کمیسیون های زیادی برای فریلنسرها وجود داشته باشد که می تواند یک نقطه ضعف باشد، پرداخت ها توسط شبکه محافظت می شود، بنابراین همه تحت پوشش قرار می گیرند.

زمانی که کارآفرینان کسی را برای همکاری پیدا کنند هیچ هزینه ای برای کارآفرینان دریافت نمی شود، بنابراین حداقل این وجود دارد. مشاغل زیادی در اینجا یافت می شود، از برنامه نویسی و طراحی گرفته تا وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی و به طور کلی بازاریابی آنلاین.

گورو

اگرچه گورو به اندازه Upwork یا Fiverr شناخته شده نیست، اما ممکن است گورو نیز شایسته توجه شما باشد. این شرکت به دلیل قابلیت اطمینان و شهرت برجسته خود شناخته شده است. این برند از دهه 2000 وجود داشته است، بنابراین این برند زمان زیادی برای تکمیل پلت فرم خود داشته است.

هم خریداران و هم فروشندگان توسط گورو محافظت می‌شوند، بنابراین در صورتی که با فریلنسری که با آن کار می‌کنید با مشکلی مواجه شوید، ممکن است بتوانید پول خود را پس بگیرید. سیستم داخلی امکان پرداخت سریع و مطمئن را فراهم می کند، بنابراین لازم نیست نگران چیزی از این نظر باشید.

در حالی که ما نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه گورو یک برنامه تلفن همراه دارد پیدا کنیم، آنها یک سیستم پیام رسانی بسیار نرم دارند که روی هر مرورگر، حتی دستگاه های تلفن همراه، کاملاً کار می کند.

زیر پا گذاشت

اگر واقعاً به دنبال «کرم د لا کرم» فریلنسرها هستید، اینجا جایی است که باید بروید. این پلتفرم به جدا کردن گندم از کاه افتخار می کند، به این معنی که این روزها فقط بهترین متخصصان را که به صورت آنلاین کار می کنند به خدمت می گیرد.

ظاهراً تاپتال از شر 97 درصد برنامه‌هایی که روزانه دریافت می‌کند خلاص می‌شود و تنها 2 تا 3 درصد از کل مجموعه استعدادهایی را انتخاب می‌کند که سعی در ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم دارند.

همچنین شایان ذکر است که آنها یک الگوریتم داخلی دارند که می تواند کارفرمایان را خیلی سریع با کارمندان مرتبط کند، بنابراین می توانید زمان زیادی را در این مورد صرفه جویی کنید. در حالی که این یکی از بهترین گزینه های Fiverr برای صاحبان مشاغل است، ممکن است برای فریلنسرهای تازه کار یکسان نباشد – زیرا آنها به راحتی می توانند درخواست خود را رد کنند.

Freelancer.com

این گزینه خوب دیگری است به خصوص اگر سعی کرده اید نویسندگان محتوای خوبی را پیدا کنید که خدمات آنها هزینه زیادی ندارد. در حال حاضر بیش از چهل میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می کنند که آن را به یکی از بهترین جایگزین های Fiverr تبدیل می کند.

خوبی فریلنسر، اگرچه بسیار شلوغ و مملو از نویسندگان ارزان است، این است که مشاغل و پروژه‌ها در بیش از چند صد دسته طبقه‌بندی می‌شوند – به این معنی که می‌توانید به همان اندازه که می‌خواهید جزئیات را در فهرست خود دریافت کنید.

اگر نمی توانید فرد مناسب را پیدا کنید، یک استخدام کننده Freelancer.com می تواند کمک کند (با پرداخت هزینه). همچنین می‌توانید از اپلیکیشن موبایل نسبتاً راحت و کاربرپسندی که این شرکت در طول سال‌ها ایجاد و اصلاح کرده است استفاده کنید.

افراد در ساعت

ما در بسیاری از مقالات قبلی خود به PeoplePerHour اشاره کرده‌ایم، و حقیقت این است که یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خرید ویرایش تخصصی، درج پیوند و پست مهمان است – به خصوص وقتی آن را در کنار Fiverr قرار می‌دهید.

در حالی که کار با همه چیز از نظر یافتن استعداد و کار با فریلنسرها بسیار آسان است، پس از آزمایش آن، می گوییم که وب سایت نیاز به یک طراحی مجدد جدی دارد. به نظر می رسد چیزی مستقیماً از دهه 90، در طلوع اینترنت گرفته شده است.

وقتی صحبت از جایگزین های Fiverr برای طراحی به میان می آید، اگر به دنبال اصول اولیه هستید، این یکی ممکن است خوب باشد – اما موارد جدی تر را برای مواردی مانند 99designs، Upwork یا Outsourcely ذخیره کنید.

Truelancer

این یکی از بسیاری جهات شبیه Upwork است، زیرا در اینجا شما با لیست های یکسان بی شماری که از فریلنسرها می آیند مواجه نخواهید شد. شما باید کارهای زمینی را انجام دهید و پروژه را خودتان ارسال کنید و سپس همه متقاضیان را بررسی کنید.

با این حال، تعداد کمی از افراد حرفه‌ای هستند که از Truelancer استفاده می‌کنند، به این معنی که شما عملاً به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا می‌کنید که ممکن است بخواهید در مقطعی با آنها کار کنید.

به عنوان فردی که فردی را برای انجام یک کار استخدام می کند، در واقع می توانید از فریلنسر مورد علاقه خود نمونه درخواست کنید. این پلتفرم دیگری است که به جای کارفرمایان احتمالی، از کارگران هزینه دریافت می کند، بنابراین اگر صاحب کسب و کار هستید، در این زمینه هیچ نگرانی ندارید.

برون سپاری

اگر یکی از جایگزین های Fiverr را می خواهید که ظاهر و احساس خوبی داشته باشد و همچنین بتواند شما را با فریلنسرهای مناسب مرتبط کند، به جای درستی آمده اید. برون سپاری یکی از بهترین انتخاب های موجود در حال حاضر برای شماست.

از زمان ظهور در سال 2014، یکی از بزرگترین رقبای پلتفرم های بزرگتری مانند Upwork و Fiverr بوده است. با این حال، مانند Fiverr با کنسرت های پروژه در اینجا روبرو نخواهید شد، بنابراین باید خودتان لیست ها را پست کنید.

جنبه‌ای که آن را از بسیاری از گزینه‌های دیگری که در این پست معرفی کرده‌ایم متمایز می‌کند، این واقعیت است که روی مشاغل کوتاه‌مدت متمرکز نیست.

بنابراین، اگر واقعاً به دنبال شخصی برای استخدام پاره وقت یا تمام وقت، حتی از راه دور و بدون پرداختن به دردسرهای استخدام در کشور خود هستید، برون سپاری باید در سر راه شما باشد. اگر نه، این بهترین بازی برای شما نیست.

گیگ باکس

این بهترین جایگزین Fiverr SEO است به این معنا که تقریباً به همان روش سازماندهی شده است. به عنوان یک فریلنسر، باید تبلیغی ایجاد کنید که تا حد امکان جذاب باشد و توجه شما را جلب کند و سفارش شما را دریافت کند.

شما به عنوان یک کارفرما نیازی به انتشار هیچ پروژه ای ندارید و هیچ هزینه ای برای شما وجود ندارد. شما به سادگی شخصی را که به دنبال آن هستید با استفاده از سیستم جستجو که به راحتی در پلتفرم موجود است پیدا کنید.

برای کنسرت‌های کوتاه‌مدت، اگر به دلایلی نمی‌توانید در حال حاضر از Fiverr استفاده کنید، می‌توان گفت این احتمالاً بهترین گزینه برای شماست. از فریلنسرها 20 درصد از ارزش هر سفارش دریافت می شود که دقیقاً همان مبلغی است که Fiverr نیز درخواست می کند.

FreeUp

ایجاد یک لیست در این وب سایت کاملا رایگان است، که آن را به یک انتخاب بسیار خوب تبدیل می کند، به عنوان مثال، برای استارتاپ ها و کارآفرینانی که کسب و کارهای کوچک تجارت الکترونیک را اداره می کنند.

در واقع هیچ چیز منفی برای اضافه کردن در مورد FreeUp وجود ندارد، زیرا هم فریلنسرهایی که در آنجا دارند و هم کارفرمایانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، از این سرویس بسیار راضی به نظر می رسند.

و دلیل اصلی این واقعیت این است که FreeUp روی هر فریلنسری که اعمال می‌شود یک بررسی پیشینه انجام می‌دهد – بنابراین اگر آن شخص وجود نداشته باشد یا در برخی فعالیت‌های مشکوک شرکت داشته باشد، شانس پیوستن به این پلتفرم فریلنسری را صفر خواهد کرد. این به نوبه خود به این معنی است که کارآفرینان نمی توانند با فریلنسرهای بد کار کنند.

بیشتر بخوانید: اتوماسیون ایمیل چیست؟

99 طرح

اگر به هر نوع کار طراحی نیاز دارید، خواه برای محصولات فیزیکی واقعی، اینفوگرافیک، یا هر چیزی که مربوط به بازاریابی آنلاین باشد، ما می گوییم که این بهترین مکان برای رفتن است. 99designs با بهترین فریلنسرها کار می کند.

مانند Upwork و Outsourcely، بر روی یک مدل مبتنی بر پروژه عمل می کند، به این معنی که برای ایجاد یک لیست و توصیف آنچه به دنبال آن هستید، باید کارهایی انجام دهید.

خوبی 99designs این است که پلتفرم دارای الگوریتم بسیار کارآمدی است، بنابراین شما را با برخی از طراحان مطابق با نیازهای شما مرتبط می کند. همچنین کارهایی را که پست کرده‌اید به این فریلنسرها ارائه می‌کند و زحمت شما را به حداقل می‌رساند.

کارمندان سئو

وقتی صحبت از بهترین جایگزین های Fiverr SEO به میان می آید، قطعا باید این مورد را در نظر بگیرید. در اینجا می توانید همه چیز را از پیوندهای PBN، پست های مهمان در وب سایت های واقعا معتبر و موارد دیگر پیدا کنید. دسته‌های دیگری که از توسعه اپلیکیشن گرفته تا بازاریابی آنلاین و نوشتن شبح‌ها را شامل می‌شوند نیز در دسترس هستند، بنابراین وب تنها بر روی سئو متمرکز نیست.

خوبی این گزینه این است که به عنوان یک کارفرما می توانید کنسرت ها را بر اساس چندین فاکتور مختلف مانند سطح تجربه، قیمت، مهارت و موارد دیگر فیلتر کنید.

مانند Fiverr، کارمندان SEO نیز از سیستمی استفاده می‌کنند که در آن فریلنسرها را بر اساس بررسی‌ها (یا لایک‌هایی که در این مورد) ممکن است از کارفرمایان قبلی دریافت کرده‌اند، دسته‌بندی کنند.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: برنامه های برتر وابسته به کانادا

فلکس جابز

بیش از 5000 شرکت بزرگ در حال حاضر از FlexJobs برای کار با استعدادهایی استفاده می کنند که در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشتند. در زمان نگارش این مطلب، بیش از 30000 شغل وجود دارد، بنابراین فرصت‌ها برای خود فریلنسرها نیز بسیار سخاوتمندانه است.

کنسرت‌ها بر اساس چندین دسته دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید هر چیزی را که ممکن است به دنبال آن هستید با کمترین زمان و تلاش پیدا کنید. ما می گوییم که قابلیت اطمینان این پلتفرم چیزی است که آن را به عنوان جایگزین خوبی برای Fiverr توصیه می کند.

زیرک

این به ویژه برای افرادی طراحی شده است که به دنبال مشاغل خرد هستند – هم کارفرمایان و هم مشاغل آزاد. بیشتر کنسرت‌ها بر اساس فعالیت دسته‌بندی می‌شوند که به معنای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، نوشتن و سئو، نقد و بررسی، صدا و موسیقی، گرافیک و طراحی، برنامه‌نویسی، نرم‌افزار، سبک زندگی و بازی است.

اکثر پروژه‌هایی که در اینجا پیدا می‌کنید بسیار مقرون به صرفه هستند، بنابراین می‌توانیم بگوییم که برای افرادی که بودجه کمی دارند انتخاب خوبی است. افرادی هستند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند که برخی از آنها کاملاً مشکوک هستند – فالوورهای اینستاگرام، لایک ها، زمان تماشا، بررسی های فیس بوک و غیره.

CloudPeeps

این مشابه چیزی است که Upwork و Outsourcely ارائه می دهند، زیرا در اینجا با آگهی های شغلی خرد روبرو نخواهید شد. اگرچه ممکن است به اندازه برخی از پلتفرم های بزرگتر شناخته شده نباشد، در حال حاضر چندین هزار فریلنسر از آن استفاده می کنند.

نکته جالب در مورد این سایت این است که به عنوان یک کارفرمای بالقوه، شما حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید – فقط می توانید از صفحه مناسب استفاده کنید و آگهی شغلی خود را ایجاد کنید و سپس در یک لحظه با فریلنسرها ارتباط برقرار کنید.

استعداد Hubstaff

از آنجایی که ارسال شغل در این پلتفرم نیز کاملا رایگان است، قطعاً باید آن را امتحان کنید، به خصوص اگر یک وب سایت کوچک دارید و مشتاق نیستید پولی را که به سختی به دست آورده اید خرج کنید.

نرخ هایی که برخی از این فریلنسرها درخواست می کنند بسیار پایین است و بسیاری از افراد موفق چیزی بین 5 تا 20 دلار در ساعت درخواست می کنند. با توجه به اینکه یافتن نویسندگان محتوای خوب برای مردم چقدر می تواند چالش برانگیز باشد، می گوییم این قیمت ها باورنکردنی هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی LeadDyno

Servicescape

چیز زیادی برای اضافه کردن در مورد این جایگزین Fiverr وجود ندارد زیرا می تواند به شما کمک کند کار را سریع انجام دهید. همچنین می توانید با بسیاری از متخصصان موفق در زمینه های مختلف از ویرایش گرفته تا طراحی وب ارتباط برقرار کنید.

در این صورت، به جای جستجوی کنسرت هایی که در گذشته توسط فریلنسرها ایجاد شده اند، باید خودتان یک پروژه پست کنید. از آنچه جمع آوری کرده ایم، Servicescape هیچ نوع هزینه ای از مشتریان دریافت نمی کند – اما حدس می زنیم که این قانون برای فریلنسرها اعمال نمی شود.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

امروز با من تماس بگیرید

 

پست بهترین جایگزین Fiverr اولین بار در ظاهر شد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *