گوگل تبلیغات دیجیتال OOH را برای Display & Video 360 راه اندازی کرد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

همه چیزهایی که باید در مورد راه حل دیجیتالی خارج از خانه (DOOH) گوگل بدانید – و اینکه آیا این راه حل سزاوار جایگاهی در استراتژی تبلیغات شما است یا خیر.

ماه گذشته، گوگل تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه (DOOH) را برای Display & Video 360 راه اندازی کرد. این سیستم به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات دیجیتالی را در مکان های عمومی مختلف مانند ایستگاه های قطار، ایستگاه های اتوبوس، خیابان های شلوغ، مراکز خرید، استادیوم ها و خیلی بیشتر.

پس از یک دوره آزمایش اولیه، Google تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه را برای همه Display & Video 360 در دسترس قرار داده است. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به قالب آگهی جدید بیندازیم و ببینیم چه چیزی می‌تواند به استراتژی تبلیغاتی شما بیاورد.

تبلیغات دیجیتال خارج از خانه (DOOH) چیست؟

تبلیغات سنتی خارج از خانه پیام های برند را روی بیلبوردها، بیلبوردها و سایر مکان های عمومی برجسته قرار می دهد. میدان تایمز در نیویورک و سیرک پیکادلی در لندن، دو مورد از معروف‌ترین (و گران‌ترین) مکان‌ها برای تبلیغات خارج از خانه در جهان هستند، اما اکثر ما این تبلیغات را در محیط‌های روزمره مانند مراکز خرید، ایستگاه‌های اتوبوس مشاهده خواهیم کرد. ، تاکسی ها، خیابان های بزرگ و سایر مکان های عمومی با ترافیک منظم پیاده.

تبلیغات دیجیتال خارج از خانه (DOOH) صفحه‌های دیجیتال را در این تنظیمات مستقر می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا برای قرار دادن تبلیغات دیجیتالی بدون هزینه‌ها و محدودیت‌های زمانی برای قرار دادن و حذف فیزیکی تبلیغات پرداخت کنند.

«دیجیتال خارج از خانه گزینه ای است که به طور فزاینده ای محبوب است که بهترین فناوری دیجیتال را به یک رسانه تبلیغاتی سنتی می آورد. این به برندها کمک می‌کند خریداران را در لحظاتی که تصمیم‌های کلیدی می‌گیرند یا اقدامات خاصی انجام می‌دهند، جذب کنند، مانند راه رفتن در یک مرکز خرید یا ایستادن در صف فروشگاه مواد غذایی.» – شریا ماتور، مدیر محصول، Display & Video 360

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند دقیقاً زمان نمایش آگهی‌هایشان را انتخاب کنند، بنابراین فقط در زمان‌هایی که مهم هستند – مانند زمانی که مردم از محل کار به خانه برمی‌گردند یا در جمعه شب بیرون می‌روند، برای نمایش‌ها پول پرداخت می‌کنند.

استفاده از نمایشگرهای دیجیتال از ویدئو نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از انیمیشن‌ها و حرکت‌ها برای جلب توجه موثرتر از تبلیغات تصویری ثابت استفاده کنید.

تبلیغات دیجیتال خارج از خانه در Display & Video 360 چگونه کار می کند؟

با تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه در Display & Video 360، مارک‌ها می‌توانند از طریق یک حساب به افراد روی صفحه نمایش در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. این برای شرکت‌های بین‌المللی عالی است که به دنبال تبلیغ برای مردم در خیابان‌های لندن، نیویورک و برلین با تبلیغات دیجیتال هستند.

Display & Video 360 در حال حاضر با صرافی های Hivestack، Magnite، Place Exchange، Ströer SSP، VIOOH و Vistar Media شریک است. از طریق این مبادلات، تبلیغ‌کنندگان به مکان‌های تبلیغاتی در قالب صفحه‌های دیجیتالی دسترسی دارند که متعلق به «ناشران» یا «مالکین رسانه» بزرگ، از جمله Clear Channel Outdoor، Intersection، JCDecaux، Lamar و Ströer است.

منبع

مانند اکثر پلتفرم‌های DOOH، مکان‌های خارج از خانه که از طریق Display & Video 360 ایمن شده‌اند، به‌صورت برنامه‌ریزی ضبط می‌شوند. این به شما امکان می‌دهد ترکیب ایده‌آلی از مکان‌ها را در مکان‌ها و زمان‌بندی‌های متعدد با استفاده از بینش‌های هوشمند انتخاب کنید – به‌جای اینکه به‌صورت دستی هر مکان را به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

از نظر هدف گذاری تبلیغات، تبلیغات DOOH که از طریق Display & Video 360 قرار می گیرند از شناسه فردی یا داده های مکان کاربر استفاده نمی کنند. در نتیجه، این تبلیغات به هیچ وجه شخصی سازی نمی شوند، بنابراین شما بر اطلاعات متنی در مورد مکان های صفحه نمایش و ترافیک پیش بینی شده تکیه می کنید.

به عنوان مثال، یک مکان فست فود می تواند به سرعت در یک بیلبورد در یک منطقه تجاری شلوغ در طول ناهار برای کارمندان اداری تبلیغ کند. بعداً همان روز، همان بیلبورد ممکن است اجرای آتی را در محل کنسرت مجاور تبلیغ کند. – Shreya Mathur، مدیر محصول، Display & Video 360

درک این نکته مهم است که ناشران (صاحبان نمایشگر) تعداد نمایش‌هایی را که قرارهای شما دریافت می‌کنند ارزیابی می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر تحت عنوان «درباره برداشت‌های دیجیتالی خارج از خانه»، به مستندات رسمی خرید فضای تبلیغات دیجیتال خارج از خانه از طریق Display & Video 360 مراجعه کنید.

اساساً، ناشران تعداد بینندگان هر تبلیغ را با ضرب تعداد بازدیدهای ارائه شده (تعداد دفعاتی که یک تبلیغ نشان داده می‌شود) در یک ضریب نمایش تخمین می‌زنند، که تعداد افرادی را که در هر زمان مشاهده می‌کنند، تخمین می‌زند.

ممکن است به نظر برسد که به ناشران تأثیر زیادی بر هزینه مکان‌هایشان می‌دهد، اما Google همه ناشران را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که از روش‌های اندازه‌گیری تعیین‌شده توسط فروشندگان شناخته‌شده صنعت مانند Geopath پیروی می‌کنند.

گوگل اصرار دارد که از ناشرانی که خودشان میزان نمایش تبلیغات را اندازه گیری می کنند، پشتیبانی نمی کند.

برندها چگونه از تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه استفاده می کنند؟

در طول دوره آزمایش DOOH در Display & Video 360، Google این قالب را برای حساب‌های اصلی، از جمله ASOS باز کرد. خرده‌فروش بین‌المللی پوشاک، کاندیدای عالی برای تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه و نمونه خوبی از این است که چگونه یک برند آنلاین می‌تواند از تبلیغات آفلاین بهره ببرد.

به گفته گوگل، ASOS می خواست راهی جدید برای ایجاد آگاهی از برند خارج از تبلیغات آنلاین بیابد و سیستم تبلیغاتی جدید DOOH در Display & Video 360 به آن اجازه می داد تبلیغات نمایشی را در خیابان های بریتانیا و ایالات متحده در لحظات تاثیرگذار قرار دهد – همه از یک حساب .

خرده فروش لباس می تواند به سرعت بیلبوردهای دیجیتال را با استفاده از رابط کاربری نقشه پلت فرم انتخاب کند و با ناشران پیشرو مانند Intersection در ایالات متحده و JCDecaux در بریتانیا قراردادهای برنامه ریزی شده ترتیب دهد. تیم تبلیغاتی این شرکت توانست صدها مکان را در دو کشور تضمین کند و در مجموع 22 میلیون بازدید ایجاد کند.

«در دسترس قرار دادن موجودی خارج از خانه ما از طریق DSPهایی مانند Display & Video 360 به بازاریابان این امکان را می دهد که همه کانال های دیجیتال را در یک مکان برنامه ریزی و بهینه کنند. این به برندهایی مانند ASOS کنترل بیشتری می‌دهد، که می‌تواند معیارها و عملکرد برند را بهبود بخشد.» – Dom Kozak، رئیس برنامه‌نویسی، JCDecaux UK

برای اندازه‌گیری تأثیر کمپین DOOH، ASOS با شرکای اندازه‌گیری JCDecaux همکاری کرد تا تأثیر تبلیغات دیجیتال خارج از خانه را بر معیارهای برند ارزیابی کند. آنها 14 درصد افزایش در آگاهی از نام تجاری و 22 درصد افزایش در توجه به نام تجاری در مناطق در معرض در مقابل کنترل مشاهده کردند.

مزایا و معایب تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه

ما می دانیم که راه حل دیجیتالی تبلیغات خارج از خانه Display & Video 360 برای مارک های بزرگی مانند ASOS کار می کند، اما این بدان معنا نیست که همه باید دلارهای تبلیغاتی خود را در DOOH برنامه ریزی کنند.

درک مزایا و محدودیت‌های این فناوری قبل از شروع به تنظیم هزینه تبلیغات بسیار مهم است.

مزایای تبلیغات DOOH مکان‌ها را انتخاب کنید: تبلیغات خود را در مؤثرترین مکان‌ها قرار دهید تا مردم در لحظه‌های تأثیرگذاری آن‌ها را ببینند – به عنوان مثال: انتظار در صف سوپرمارکت، قدم زدن در مرکز خرید، انتظار برای پرواز و غیره. زمان‌بندی: تبلیغات خود را در مؤثرترین زمان‌ها برای هدف خود نشان دهید – به عنوان مثال: یک برند غذایی تبلیغات خود را در خیابان‌های بزرگ در زمان استراحت ناهار اجرا می‌کند. دسترسی: تبلیغات DOOH می تواند پیام شما را در مقابل چشمان بسیاری قرار دهد که ممکن است هرگز شما را آنلاین نبینند. آگاهی از برند: کمپین های تبلیغاتی DOOH می تواند برای ایجاد آگاهی از برند عالی باشد. محدودیت‌های هدف‌گذاری تبلیغاتی DOOH: کنترل بسیار کمی بر اینکه چه کسی تبلیغات شما را می‌بیند، دارید. ارتباط: با هدف گذاری محدود، مجبور می شوید پیام های عمومی تری را تبلیغ کنید. نویز: در محیطی پر از حواس‌پرتی، تبلیغات را به افراد پرمشغله نشان می‌دهید. اندازه‌گیری: اندازه‌گیری دقیق و نسبت دادن تأثیر کمپین‌های DOOH دشوار است.

شایان ذکر است که Display & Video 360 یک محصول تبلیغاتی سازمانی است، بنابراین باید به شما بگوید که گوگل از چه نوع شرکتی انتظار دارد از سیستم تبلیغاتی DOOH خود استفاده کند. این بدان معنا نیست که تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه نمی تواند برای برندهای کوچکتر کارساز باشد، اما چالش های اندازه گیری تأثیر کمپین های DOOH یک محدودیت جدی است اگر بودجه اضافی برای آزمایش ندارید.

اگر می‌خواهید حداکثر کنترل بر هزینه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید و مطمئن‌ترین روش‌ها برای نسبت دادن هزینه‌ها به بازده باشد، کانال‌های آنلاین ممکن است مؤثرتر باشند.

به اجرای تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه از طریق Display & Video 360 علاقه دارید؟

اگر علاقه مند به اجرای تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه از طریق Display & Video 360 هستید، تیم تبلیغاتی ما می تواند به شما در اجرای کمپین ها با استراتژی تبلیغات فعلی خود کمک کند. با ما با شماره 023 9283 0281 تماس بگیرید یا فرم تماس را تکمیل کنید تا با متخصصان Display & Video 360 ما صحبت کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *