یافته های یک پروژه PWA در مقیاس بزرگ | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هنگام سرمایه گذاری در یک برنامه وب پیشرفته (PWA) چه انتظاری باید داشته باشید؟

PWA یا برنامه وب پیشرو می تواند و به طرق مختلف تعریف شده است. آنها به نوعی ترکیبی از وب سایت های معمولی و برنامه های تلفن همراه هستند که با استفاده از فناوری های وب ساخته شده اند که مانند یک برنامه بومی عمل می کنند و احساس می کنند. با این حال، درک این نکته مهم است که PWA ها جایگزین مستقیمی برای یک برنامه بومی نیستند. نکته کلیدی در خود نام است، “پیشرو” در تعریف به معنای “تدریج یا در مراحل پیشرفت یا اتفاق افتادن” است. با PWA، شما دائماً در حال توسعه و بهبود وب سایت خود برای یک کاربرد خاص هستید، که در این مورد تجربه کاربر در یک دستگاه تلفن همراه است.

ما اخیراً یک پروژه برندسازی PWA در مقیاس بزرگ را تکمیل کردیم. این پروژه فاز مشخصات خود را در تابستان 2020 آغاز کرد و اوایل امسال راه اندازی شد. هدف ایجاد یک برنامه کاربردی همه‌کاناله با پلتفرم آگنوستیک بود. با هر پروژه ای در این مقیاس، همیشه دردسرهای فزاینده ای وجود دارد. کریس مک کارتی استات، رئیس توسعه و معاون مدیر ما، ما را در مورد برخی از آزمایش‌هایی که بر آن‌ها غلبه کرده‌ایم که ممکن است در ابتدا هنگام سرمایه‌گذاری در PWA در نظر نگیرید، راهنمایی می‌کند.

زیر ساخت

یکی از چیزهای مهم در مورد کار با Magento زیرساخت پشت آن است. تیم Adobe، فروشندگان شخص ثالث و هزاران توسعه دهنده که از این پلتفرم استفاده می کنند.

همانطور که وجود دارد، وقتی یک پروژه PWA Studio را راه اندازی می کنید، بخشی از آن شبکه پشتیبانی را قربانی می کنید. در حالی که این فقط یک پدیده PWA نیست، کمبود مستندات وجود دارد، و در حالی که این موضوع در 12 ماه گذشته بهبود یافته است، تیم شما باید با انجام کار یاد بگیرد. به طور مشابه، از آنجایی که PWA Studio نسبتاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، هنگام پر کردن پشته، پاسخ‌های زیادی پیدا نخواهید کرد.

علاوه بر این، اکثر توسعه دهندگان ماژول شخص ثالث هنوز ماژول های خود را برای آماده سازی PWA به دلیل آنچه که ما فرض می کنیم کمبود تقاضا است، ساخته اند. در حالی که این تقاضا در حال افزایش است، ممکن است متوجه شوید که در واقعیت فروشنده ای که ادعا می کند از PWA ها پشتیبانی می کند، در واقع یک نقطه پایانی GraphQL دارد یا زیرمجموعه محدودی از ویژگی های PWA ساخته است.

سئو

اگر یک تیم سئو دارید که از زندگی روزمره لذت می برد، آنها صمیمانه از شما متنفر خواهند شد، زیرا چیزهایی که آنها بدیهی می دانند باید شروع به سؤال کنند. منظور ما از این دقیقا چیست؟

• مرورگرها برای مشاهده وب سایت شما به جاوا اسکریپت نیاز دارند، اما روبات ها معمولاً جاوا اسکریپت را اجرا نمی کنند. بنابراین، سایت شما نمی تواند ایندکس شود.• استودیو PWA 200 را برای 404 برمی گرداند، بنابراین اگر باید ایندکس شود – تعداد بی نهایت 404 ایندکس شده دریافت خواهید کرد. صفحه – محتوایی که برای مشاهده نیاز به تعامل داشته باشد، پیدا نمی کند زیرا در DOM نیست. به عنوان مثال، محتوای آکاردئونی مانند توضیحات محصول شما.

همچنین باید یک پلتفرم رندر سمت سرور را معرفی کنید، که اساساً کش دیگری است که یک نسخه کاملاً رندر شده از صفحه شما را می سازد. این به شما این امکان را می دهد که عوامل کاربری خاصی را به آن نسخه خاص هدایت کنید.

خوشبختانه، بیشتر مشکلات قابل حل هستند، فقط کمی سخت‌تر کار می‌کنند.

محصول تفاوت عملکردی بزرگی بین قابلیت های Magento و PWA Studio وجود دارد:

در زمانی که پروژه را شروع کردیم، استودیو PWA دارای زیرمجموعه بسیار محدودی از ویژگی های مجنتو بود. بنابراین باید مراقب بودیم که بیش از حد به ذینفعان قول بدهیم و در نهایت عملکردی سفارشی ارائه نکنیم که می‌دانستیم Adobe برای سال‌های 2021/2022 روی آن کار می‌کند. این موضوع هنوز 100٪ است، بنابراین، مگر اینکه شکافی در ویژگی‌ها وجود داشته باشد، که به شدت نیاز به پوشش آن دارید. . من توصیه می کنم منتظر بمانید تا برخی موارد توسط Adobe پیاده سازی شوند.

برخی از مناطق ناقص هستند:

مناطقی وجود دارد که Adobe پلتفرم را به MVP رسانده است، اما می‌توانم بگویم که آنها ناتمام هستند و شما باید گلوله را گاز بگیرید و خودتان آنها را تمام کنید. به عنوان مثال، ونیا فاقد ابتدایی ترین طرح است.

موارد پشتیبانی نشده:

تا حدودی ناامید کننده، مناطقی هستند که توسعه یافته اند اما حفظ نشده اند. بزرگترین مثال در پروژه ما این بود که بسته Braintree NPM از زمان معرفی خود به روز نشده بود و از 3DS پشتیبانی نمی کرد. بنابراین، باید تیم QA خود را در حالت آماده باش قرار دهید تا درباره کارهایی که احتمالاً نباید انجام دهید فکر کنید.

ارتقا ندهید، بلکه ارتقا دهید:

در نهایت، یکی از بزرگترین ناهماهنگی‌های شناختی که با آن مواجه شدیم این بود که آیا باید به‌روزرسانی استودیوی PWA را زمانی که Adobe نسخه جدیدی منتشر می‌کند ادامه دهیم.

Adobe – به اعتبار آنها – در حال ارائه ویژگی های جدید برای ساکت نگه داشتن توسعه دهندگان است. اما این بدان معناست که ارتقای پروژه در اواسط پروژه کار بزرگی است، زیرا پایگاه کد در مناطق کاملاً اساسی تغییر می کند. بنابراین شما ویژگی‌های جدید را می‌خواهید، اما دردسر یکپارچه‌سازی کدتان را نمی‌خواهید.

استخدام:

وقتی سفر PWA خود را شروع کردیم، دو مشکل داشتیم.1. ما تجربه پاسخگویی بسیار کمی در تیم داشتیم.2. ما هیچ تجربه ای با پلتفرم نداریم.

ما از دو طریق بر این چالش اولیه غلبه کردیم. ابتدا، ما زمانی را صرف ارتقای مهارت تیم خود از طریق دوره های آموزشی آنلاین و تنظیم وظایف کوچک در دنیای واقعی در React کردیم. دوم، با استخدام فردی برای پیوستن به تیم که قبلاً متخصص پاسخگویی است.

ما دریافتیم که استخدام یک متخصص React دشوار است، زیرا انتظارات دستمزد برای تجربه تجاری نسبتاً کمی بسیار بالا است. بنابراین تصمیم گرفتیم بیشتر تلاش خود را بر ارتقای مهارت تیم موجود متمرکز کنیم.

پس چرا با PWA ها زحمت بکشیم؟ آنها فوق العاده سریع هستند:

PWA ها فوق العاده سریع هستند. شما می توانید وب سایت خود را به یک شیطان سرعت تبدیل کنید که به شما برتری واضحی نسبت به رقبا می دهد. به گفته گوگل، بیش از نیمی از مشتریان تنها پس از 3 ثانیه زمان بارگذاری، یک وب سایت را ترک می کنند. بنابراین سرعت باید اولویت شماره 1 شما باشد و PWA ها این را فراهم می کنند.

آنها در تجربه مشتری عالی هستند:

PWA ها به بهبود تجربه مشتری و کاهش نرخ پرش کمک می کنند. آن‌ها فوراً بارگذاری می‌شوند، فوراً به تعاملات مشتری پاسخ می‌دهند و دارای رابط کاربری غنی در همه دستگاه‌ها هستند. این مزایا منجر به سطوح بالاتر تعامل مشتری و بهره وری کلی، افزایش نرخ تبدیل و رشد درآمد می شود. گوگل گزارش می دهد که میانگین PWA تبدیل ها را 52 درصد افزایش می دهد.

آنها ارتباطات را باز می کنند:

PWA ها راه های جدیدی را برای بازیابی و حفظ تعامل ارائه می دهند. یکی از این راه‌ها اعلان‌های فشاری است. می‌توانید از آنها برای اهداف مختلفی مانند نمایش هشدارهای فروش فلش، محصولات پر کردن مجدد یا به‌روزرسانی‌های حمل و نقل استفاده کنید.

گوگل گزارش می دهد که تقریباً 60٪ از کاربران به PWA ها اجازه می دهند تا برای آنها اعلان ارسال کنند و فرصت های تبلیغ محصولات یا خدمات را بسیار افزایش می دهد.

PWA ها برای دانلود در فروشگاه Google Play در دستگاه های Android در دسترس هستند، به این معنی که کاربران می توانند PWA ها را به همان روشی که یک برنامه بومی انجام می دهند، جستجو و دانلود کنند. اگرچه این در دستگاه های اپل در دسترس نیست.

اگر کاربر از وب سایت شما در مرورگر خود در دستگاه اندرویدی بازدید کند، اعلانی برای دانلود PWA در فروشگاه play دریافت خواهد کرد. باز هم، اپل هنوز همان عملکرد را ارائه نمی دهد.

خلاصه

علاوه بر مزایای فنی، رفتار مصرف کننده در حال تغییر است. مصرف کنندگان در مقایسه با رایانه های رومیزی دو برابر بیشتر زمان خود را روی دستگاه های تلفن همراه صرف می کنند. این کسب‌وکار است که انعطاف‌پذیری لازم برای انطباق با تغییر نیازهایی را دارد که به سرعت در حال افزایش هستند.

در نتیجه، مشکلاتی که PWA وجود دارد غیرقابل حل نیستند، آنها فقط یک لایه پیچیدگی اضافی به پلتفرم شما اضافه می کنند و با رسیدن محصول و اکوسیستم کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه PushON چگونه می تواند به شما در توسعه PWA کمک کند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *