10 استراتژی ضد گلوله برای بهبود تبدیل شما

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سازگاری با تلاش های بازاریابی شما یک استراتژی کلیدی برای رشد کسب و کار شما است، صرف نظر از سطح تجربه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار. خرج کردن پول برای بازاریابی، محتوا و تبلیغات ممکن است موثر باشد یا نباشد. افزایش نرخ تبدیل یک استراتژی بسیار ساده تر و موفق تر است.

قانون واضح است: هر چه نرخ تبدیل شما بالاتر باشد، شرکت شما فروش بیشتری ایجاد می کند. نرخ تبدیل دقیقا چیست؟ نرخ تبدیل یک فرمول ساده است که میزان “اقدامات” انجام شده را به عنوان نسبتی از ترافیک وارد شده بیان می کند.

در اینجا استراتژی‌های ضد گلوله وجود دارد که می‌توانید از آنها برای افزایش تبدیل‌های بزرگ و کوچک استفاده کنید: 1. یک برنامه‌ریز CRO استخدام کنید:

در ابتدا، بهینه سازی نرخ تبدیل ممکن است دشوار به نظر برسد. برای افزایش نرخ تبدیل ابتدا چه کاری باید انجام دهید؟ یک برنامه ریز CRO را پیاده سازی کنید. می توانید به نرخ تبدیل خود نگاه کنید و با کمک برنامه ریز CRO برنامه ای برای بهبود آن ایجاد کنید. یک برنامه ریز CRO شما را از طریق انجام ارزیابی سایت، شناسایی فرصت هایی برای بهبود قیف تبدیل، درک کاربران سایت و شرکت در آزمایش و آزمایش A/B راهنمایی می کند.

2. ارائه اثبات اجتماعی:

در ابتدا، بهینه سازی نرخ تبدیل ممکن است دشوار به نظر برسد. برای افزایش نرخ تبدیل ابتدا چه کاری باید انجام دهید؟ یک برنامه ریز CRO را پیاده سازی کنید. می توانید به نرخ تبدیل خود نگاه کنید و با کمک برنامه ریز CRO برنامه ای برای بهبود آن ایجاد کنید. یک برنامه ریز CRO شما را از طریق انجام ارزیابی سایت، شناسایی فرصت هایی برای بهبود قیف تبدیل، درک کاربران سایت و شرکت در آزمایش و آزمایش A/B راهنمایی می کند.

3. ایجاد کمپین های ایمیل سبد خرید رها شده:

آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید، چیزی را در سبد خرید خود قرار داده اید و سپس نظر خود را در مورد پرداخت تغییر داده اید؟ همه ما انجام می دهیم، بنابراین به احتمال زیاد در وب سایت شما اتفاق می افتد. به خاطر سپردن این سرنخ ها مهم است. کمپین ایمیل سبد خرید رها شده بهترین یادآور برای مشتریانی است که اقلامی را در سبد خرید خود دارند اما آنها را رها کرده اند. با کمک چنین کمپینی می توانید با آنها تماس بگیرید و احتمالاً تخفیف یا پیشنهادی را در نظر بگیرید. این ممکن است آنها را به خرید اقلامی که فراموش کرده اند ترغیب کند. اگر این استراتژی را اجرا نکنید، تبدیل‌های آینده را از دست خواهید داد.

4. CTAهای قانع کننده ایجاد کنید:

دعوت به اقدام شما یک عامل تبدیل حیاتی (CTA) است. دریافت پیشنهاد، به اشتراک گذاری یک پست در رسانه های اجتماعی، یا ثبت نام برای اشتراک ایمیل می تواند CTA شما باشد. یک فراخوان برای اقدام می تواند بیش از یک بار در یک وب سایت ظاهر شود، اگرچه معمولاً هر صفحه فرود فقط یک صفحه دارد. CTA همیشه بدون توجه به جایی که در صفحه هستید در دسترس است، که یک نکته کلیدی است که باید به خاطر بسپارید. حذف ریسک از دید بازدیدکننده (مانند ارائه ضمانت) و شفاف سازی این نکته در CTA خود، آنها را تشویق به اقدام می کند. برای یک فرم ساده با CTA، اینجا را کلیک کنید.

5. سرعت باز شدن صفحه وب 5 خود را افزایش دهید:

سرعت صفحه یک مانع بزرگ برای تبدیل موبایل است. وادار کردن مشتریان خود به انتظار برای بارگذاری صفحه یک نقطه ضعف برای هر وب سایتی است. آیا می‌دانستید که 40 درصد از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌هایی را که بیش از سه ثانیه طول می‌کشد، ترک می‌کنند؟ حتی یک ثانیه تاخیر در پاسخگویی صفحه می تواند تبدیل ها را تا 7 درصد به طور خاص در دستگاه های تلفن همراه کاهش دهد. از ابزار Google Page Speed ​​برای بررسی عملکرد صفحه خود در صورت عدم بارگیری سریع استفاده کنید. این ابزار سرعت صفحه شما را تخمین می زند، پیشنهاد می کند که آیا تصاویر باید اندازه و فشرده شوند تا سرعت صفحه افزایش یابد یا خیر، و به کاربرپسند و واکنش گرا بودن وب سایت شما کمک می کند. شما همچنین می توانید یک آژانس بازاریابی دیجیتال را استخدام کنید تا این کار را به صورت حرفه ای انجام دهد.

6. در بازاریابی تلفن همراه خود نوآور باشید:

اگر می خواهید نرخ تبدیل تلفن همراه خود را بهبود ببخشید، راه اندازی وب سایت خود برای استفاده از تلفن همراه کافی نیست. اجرای کمپین های بازاریابی فقط تلفن همراه راه دیگری برای شروع نوآوری است. شروع یک کمپین پیام متنی از طریق پیامک یا استفاده از اعلان‌های فشاری در برنامه خود را در نظر بگیرید. نرخ تبدیل تلفن همراه شما را می توان با استفاده از این استراتژی های نوآورانه بهبود بخشید.

7. محتوای خود را بومی سازی کنید:

مشتریان معمولاً از وب سایت شما بازدید می کنند تا جزئیات تماس را جستجو کنند، درباره موقعیت مکانی شما بیشتر بیاموزند، مسیرها را دریافت کنند یا نظرات را بخوانند. بنابراین، شما باید برای بازاریابی محلی بهینه سازی کنید. این شامل مدیریت فهرست‌های فهرست آنلاین، افزودن صفحات مکان به وب‌سایت و ایجاد محتوای محلی است. برای بهبود عملکرد خود در جستجوهای محلی و افزایش نرخ تبدیل، محتوای خود را با استفاده از استراتژی های سئوی محلی بومی سازی کنید.

8. بهبود فرآیند خرید:

خرید از فروشگاه اینترنتی شما باید آسان باشد. این بدان معنی است که فرآیند پرداخت شما نباید شامل مراحل زیادی باشد و دکمه های پرداخت شما باید به راحتی قابل مشاهده و استفاده باشند. کاربران باید این گزینه را داشته باشند که به عنوان مهمان چک کنند و از هر روش پرداختی که می خواهند استفاده کنند، از جمله PayPal، Apple Pay، و Google Pay. با یک فرآیند پرداخت پیچیده، تبدیل ها کاهش می یابد.

9. 9 کلمه کلیدی بسیار تبدیل کننده را انتخاب کنید:

کلمات کلیدی دم بلند ارزش خود را در افزایش نرخ تبدیل نشان داده اند زیرا جمعیت شناسی مناسبی را که در حال بررسی خرید هستند جذب می کنند. از آنجایی که آنها کمتر رقابتی هستند، رتبه بندی با آنها آسان تر است. آنها در حال حاضر حاوی کلمات کلیدی کوتاه هستند، بنابراین شما به دو هدف در یک زمان دست یابید. آنها با نرخی 2.5 برابر بیشتر از کلمات کلیدی دم کوتاه تبدیل می کنند.

10. دریابید که چه چیزی کاربران را از تبدیل باز می دارد:

شما باید رفتار کاربران خود را به دقت مشاهده کنید تا مشخص کنید که آنها به چه هدفی دست می یابند و چرا ناموفق بوده اند. گوگل آنالیتیکس موثرترین ابزار برای نظارت بر رفتار کاربران است. در حساب GA خود به Reports > Behavior > Behavior Stream بروید و صفحه فرود را از منوی کشویی سبز رنگ در گوشه سمت چپ بالای فضای کاری انتخاب کنید.

محل خروج کاربران از صفحه شما را ردیابی کنید و به دنبال دلایل خروج آنها باشید. صفحه وب شما ممکن است کند، بی اطلاع، پاسخگو نباشد یا دارای تغییر مسیری باشد که کاربران را به مکان اشتباهی می فرستد. هنگامی که مشخص کردید کاربران شما چه چیزی را از دست داده اند، آن خطاها را در صفحات مربوطه برطرف کنید. این به بازدیدکنندگان مسیری می‌دهد تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و به شما کمک می‌کند تا مشتریان را در وب‌سایت خود درگیر نگه دارید. این روش دیگری برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و در نتیجه افزایش نرخ تبدیل شما است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *