4 دلیل که Hubspot CMS Hub بهترین راه حل برای وب سایت تجاری شماست

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

به عنوان یک کارآفرین، دنیای بازاریابی آنلاین می تواند طاقت فرسا باشد. داشتن یک وب سایت ضروری است، اما گزینه های زیادی وجود دارد. پلتفرم هایی مانند WordPress، Wix یا شاید Squarespace را در نظر بگیرید. در این مقاله، در مورد جدیدترین Hubspot CMS Hub Starter بیشتر به شما خواهیم گفت. ما قول می دهیم که یک تغییر دهنده بازی است.

همه ما می دانیم که به عنوان یک صاحب کسب و کار داشتن یک وب سایت مهم است. با این حال، همه نمی دانند که چرا این فوق العاده مهم است. ممکن است فکر کنید این در مورد جذب بازدیدکنندگان است که می توانید آنها را به سرنخ تبدیل کنید – که کاملاً صحیح است. با این حال، کارهای بیشتری می توانید با وب سایت خود انجام دهید. شروع کنید به آن به عنوان چیزی که می تواند تأثیر را به کل تجربه کاربر بسط دهد.

جذب بازدیدکنندگان پیشرو مرکز آموزش تبدیل فرصت فروش و ابزار ورود به مشتریان جدید برنامه داشبورد مشتری

وب سایت مبتنی بر CRM چیست؟

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. این ابزار دیجیتالی است که به کسب و کارها (چه کوچک و چه بزرگ) اجازه می دهد تا جنبه های مختلف تعامل با مشتری را مدیریت کنند.

ما در چند سال گذشته شاهد افزایش ترافیک آنلاین بوده‌ایم (حتی بیشتر در زمان کووید). با آن این انتظار وجود دارد که تجربیات دیجیتال ما یکپارچه باشد. متأسفانه، بدون درز همیشه اینطور نیست. این احتمال وجود دارد که خودتان یک “اشکال دیجیتال” را تجربه کرده باشید.

یک تجربه دیجیتال به چندین ابزار دیجیتال نیاز دارد. فرض کنید به یک وب سایت می روید و به خدمات یا محصول ارائه شده توسط شرکت X علاقه مند هستید و فرم تماس را پر می کنید. سپس به شما اطلاع داده می شود که یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد. اما شما هرگز آن را در صندوق ورودی خود دریافت نمی کنید. شما تصمیم می گیرید به وب سایت بروید و از چت زنده برای تماس با شرکت استفاده کنید. متأسفانه، آنها هیچ ایده ای ندارند که شما کی هستید یا به چه محصولی علاقه دارید.

مهم نیست، فکر می کنید و با شماره تلفن ذکر شده در وب سایت آنها تماس بگیرید. دوباره اینجاست، شما باید تک تک تعاملاتی که قبلا داشته اید را توضیح دهید. خیلی آزار دهنده است، اینطور نیست؟

تجربه مشتری همیشه بی عیب و نقص نیست زیرا همه ابزارهای مختلفی باید با هم کار کنند. فرم تماس، CMS، بازاریابی ایمیلی و چت زنده را در نظر بگیرید. بنابراین اتصال این ابزارها به روشی ساده و آسان بسیار مهم است. ترکیب CRM، CMS و بازاریابی آنلاین ارزش زیادی دارد. از شرکت های تحت نظارت Hubspot:

45 درصد از شرکت ها وب سایت خود را به حداقل 8 ابزار خارجی متصل می کنند. 81 درصد از این شرکت ها وب سایت خود را با CRM خود یکپارچه می کنند. 73 درصد از این شرکت ها وب سایت خود را با ابزارهای پیام رسان یکپارچه می کنند.

“جریمه داشتن اطلاعات ناقص یا نادرست می تواند وجود شرکت باشد”

تعداد ابزارهای مختلف اغلب منجر به داده های متناقض و غیر قابل اعتماد می شود. شرکت ها همچنین برای اتصال داده های عملکرد به نتایج تجاری تلاش می کنند.

Hubspot CMS Hub System پلتفرمی است که همه این ابزارهای فردی را با هم ترکیب می کند تا یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهد. سیستم CMS Hubspot می تواند به کسب و کارها در موارد زیر کمک کند:

داده های گزارش خودکار محتوا

این باعث می‌شود که آن چیزی فراتر از «فقط یک وب‌سایت» باشد، بلکه ابزاری قدرتمند برای ایجاد یک تجربه مشتری پسند است. همچنین «مالیات سنگ‌فرش» را حذف می‌کند، داده‌هایی که همراستایی آن را دشوار می‌کند. Hubspot CMS برای رشد ساخته شده است. این بدان معناست که شما یک منبع حقیقت، یک UX بصری و یک پایه کد یکپارچه دارید.

از آنجایی که CMS Hub بخشی از پلتفرم Hubspot CRM است، به این معنی است که می توانید وب سایت خود را به یک وب سایت مبتنی بر CRM تبدیل کنید. استفاده از داده‌ها برای شخصی‌سازی تجربه، استفاده از اتوماسیون، گزارش‌دهی و بهینه‌سازی، ثابت نگه داشتن پیام‌های شما در تمام کانال‌های بازاریابی و موارد دیگر را آسان می‌کند.

4 دلیل برای ساخت وب سایت خود در CMS Hub 1. پشتیبانی شده توسط CRM پیشرو در بازار

CMS Center دارای HubSpot CRM داخلی است. با این کار می توانید به راحتی تعامل بازدیدکنندگان خود را با وب سایت خود پیگیری کنید. اکثر مردم به پلتفرم CRM به عنوان یک ابزار فروش فکر می کنند، اما درست مانند وب سایت شما، می تواند بسیار بیشتر از این باشد. آنچه را که فکر می کنید تعریف پلتفرم CRM است، بسط دهید. این قلب مقیاس تجاری و مدیریت تجربه مشتری است.

مشتریانی که بیشترین بهره را از پلتفرم CRM می برند، حداقل از 3 هاب Hubspot (داده های CRM، پلت فرم بازاریابی، CMS) استفاده می کنند. این موتور رشد را در اختیار شما قرار می دهد که در آن بازاریاب می تواند مالکیت آن تجربه مشتری را در اختیار بگیرد.

تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریان HubSpot با Marketing + CMS Hub می‌بینند:

13 درصد ترافیک وب سایت بیشتر و 80 درصد ترافیک ارگانیک بیشتر

51% ارسال فرم بیشتر 121% مخاطبین بیشتر 2. محتوای هوشمند

این به کسب و کارها اجازه می دهد تا از تمام داده ها استفاده کنند و کل تجربه کاربر را شخصی کنند. شما می توانید کل ظاهر و احساس را بر اساس داده هایی که دارید تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید تجربه متفاوتی را برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از وب‌سایت خود بازدید می‌کنند یا برای بازدیدکنندگانی که روی آگهی کلیک کرده‌اند و وارد وب‌سایت شما شده‌اند، ارائه دهید.

این به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید > اکنون می‌توانید از محتوای هوشمند در همه مدل‌های CRM (مدل‌های HubSpot و سفارشی) استفاده کنید.

محتوای پویا

محتوای پویا این امکان را فراهم می کند که محتوای متفاوتی را برای مخاطبان هدف مختلف نمایش دهد و در عین حال ظاهر و احساس یکسانی را در وب سایت حفظ کند. جدول HubDB یک جدول داده در Hubspot است. با این یا اشیاء CRM، می توان صفحاتی ایجاد کرد که URL مناسب سئوی خود را داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که از محتوای پویا در وب سایت خود استفاده کنید و تجزیه و تحلیل های خاص صفحه را دریافت کنید تا بتوانید عملکرد همه صفحات را نظارت کنید.

فرض کنید شما یک تجارت املاک و مستغلات دارید، یک سایت سفارشی برای املاک مختلف. هر ملک می تواند یک صفحه منحصر به فرد در وب سایت شما باشد. از محتوای پویا استفاده کنید.

راه دیگر برای ایجاد یک تجربه دیجیتال قدرتمند، محتوای مبتنی بر عضویت است. این به مشتریان خاصی اجازه می دهد تا به بخش (بخش) خاصی از وب سایت دسترسی داشته باشند. از آن، به عنوان مثال، برای محتوای ممتاز یا به عنوان یک پورتال مشتری استفاده کنید.

3. سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان

وب سایت های میزبانی شده در CMS Hub در CDN جهانی میزبانی می شوند. این چندین مزیت مانند بهینه سازی کش، پشتیبانی از زیرساخت 24×7، پشتیبانی از گواهی های HTTPS و SSL و سایر مزایایی که در CMS Hub گنجانده شده است، به همراه دارد.

با همه اینها، می توانید روی چیزی که واقعاً به آن اهمیت می دهید تمرکز کنید، مانند تولید محتوا!

4. هم بازاریابان و هم توسعه دهندگان پلتفرم CRM را دوست خواهند داشت

بازاریابان خودشان می توانند تجربیات شخصی سازی شده ایجاد کنند. از سوی دیگر، مجموعه داده ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا در صورت استفاده از CMS در بالای پلت فرم CRM، تجربیات بسیار پیچیده ای را ایجاد کنند.

تم های انعطاف پذیر

مجموعه ای از دارایی ها که می تواند تغییرات کاملی در ظاهر و ظاهر یک وب سایت ایجاد کند. این به بازاریاب اجازه می دهد تا بدون نیاز به توسعه دهنده برای پشتیبانی و حتی بدون دانستن CSS، از ابتدا با تم ها و مقیاس های از پیش ساخته شده شروع کند.

یک صفحه را با کشیدن و رها کردن ویرایش کنید

این باعث می‌شود که بدون درخواست کمک از توسعه‌دهنده، چیزهایی را در وب‌سایت تغییر دهید و تغییر دهید. این به شما امکان می دهد بدون مدیریت کل فرآیند تولید محتوا، محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید.

توسعه وب محلی

توسعه دهندگان وب می توانند از ابزارها و فناوری هایی که ترجیح می دهند استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید با GitHub کار کنید، CMS Hub توسعه وب محلی را فعال می کند تا توسعه دهندگان بتوانند یک تجربه ایجاد محتوای انعطاف پذیر ایجاد کنند.

چگونه با CMS Hub شروع کنیم بنابراین اکنون همه دلایل ساخت یک وب سایت در CMS Hub را می دانید، اما چگونه می توان شروع کرد؟

چندین گزینه وجود دارد و فقط باید ببینید کدام یک برای شما بهترین کار را دارد.

1. وب سایت خود را مهاجرت کنید

ظاهر و احساس وب‌سایتی را که اکنون از آن استفاده می‌کنید حفظ کنید، و تیم مهاجرت HubSpot وب‌سایت Hubspot موجود شما را دوباره ایجاد خواهد کرد.

2. کار با یک شریک

برای تانگو دو نفر لازم است! گاهی اوقات کار کردن با یک شریک ساده تر است. در HubSpot، می‌توانید از میان هزاران شریک واجد شرایط برای کمک به رشد وب‌سایت خود انتخاب کنید.

3. از بازار HubSpot استفاده کنید

Hubspot بازار مخصوص به خود را دارد که مملو از تم ها و قالب هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید و انتخاب کنید. گزینه های پولی و رایگان در دسترس هستند و می توانید آنها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید و صفحات خود را سفارشی کنید.

4. یک میکروسایت ایجاد کنید

یک وب سایت می تواند بسیار فراتر از یک وب سایت شرکتی گسترش یابد. بسیاری از مشتریان این تجربیات را در بالای وب سایت Hubspot خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال، از یک میکروسایت برای راه اندازی رویدادهای خود استفاده کنید.

می دانیم که هنوز پاسخی برای این سوال دریافت نکرده اید: هزینه استفاده از CMS Hub چقدر است؟ خوب، همه چیز به این بستگی دارد که چه بسته ای برای کسب و کار شما مناسب است. 3 گزینه وجود دارد: Professional، Enterprise و Hub Starter کاملاً جدید.

CMS Hub Professional

قیمت: 297 پوند در ماه

شامل می شود:

سفارشی کردن تجربه مشتری وب سایت خود را بهینه کنید (تست A/B) استراتژی محتوای خود را گسترش دهید (کنسول جستجوی گوگل) CMS Hub Enterprise

قیمت: 990 پوند در ماه

شامل می شود:

تجارب دیجیتالی قدرتمند بسازید تیم و نام تجاری در حال رشد را مدیریت کنید CMS Hub Starter نام تجاری خود را گسترش دهید

قیمت: 19 پوند در ماه شامل:

از وب سایت خود محافظت کنید وب سایت خود را کارآمد بسازید. از پلتفرم کامل استفاده کنید

تازه وارد Hubspot شده اید و فقط می خواهید آن را امتحان کنید؟ سپس CMS Hub Starter با فقط 19 پوند در ماه گزینه خوبی برای شماست. البته امکان ارتقا در هر زمان وجود دارد.

آخرین اما مهم، فراموش نکنید که از آن لذت ببرید! با CMS Hub، گزینه های زیادی برای بازی وجود دارد. تجربه دیجیتالی منحصر به فرد و قدرتمند خود را ایجاد کنید.

نکته: علاقه مند به جذب مشتریان بیشتر به وب سایت خود هستید؟ آخرین مقاله ما را در مورد آن بخوانید.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *