47 ایده سریع برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب

مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

نه، شما 3 ماه است که وبلاگ نویسی نکرده اید! با این حال من به خودم سخت نمی گیرم. من مشغول به پایان رساندن آخرین دسته از وبلاگ نویسی برای دانشجویان طلا، راه اندازی انجمن خود Visible Vibes بوده ام، به علاوه من یک سرگرمی دارم! من دارم در یک نمایشنامه تمرین می کنم (الان یک بازیگر هستم!) اوه، و من کووید را گرفتم. من همچنین مشغول برنامه‌ریزی یک دوره کاملاً جدید برای افراد B2B و مشاغل خدماتی هستم، بنابراین ایده‌های محتوای 22 صفحه‌ای Google Doc خود را جستجو کردم و آنچه را که روی آن نشسته‌ام پیدا کردم. من همیشه از مشتریان و اعضای خود شکایت می کنم که بهترین کار خود را در دوربین خود ذخیره نمی کنید و با این حال من نیز با ذخیره بهترین ایده های خود در Google Doc که در آن هیچ کس نمی تواند آنها را ببیند، مقصر همین موضوع هستم. بنابراین در اینجا ما 47 ایده سریع برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما داریم! 47 ایده سریع برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود برخی از قطعات مورد علاقه خود را در اینستاگرام پست کنید، آنها را فقط در دوربین خود رها نکنید و منتظر لحظه عالی نباشند (آیا من را در اینستاگرام دنبال می کنید؟) علایق خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. علایق متنوع خود را به نمایش بگذارید، نه فقط خود “تجاری” خود را. مسابقه‌ای را اجرا کنید که در آن افراد برای شرکت در آن باید از طریق رسانه‌های اجتماعی درگیر شوند – (اعضا: ما یک آموزش کامل در انجمن Visible Vibes در مورد برجسته شدن در یک بازار اشباع شده داریم تا در اینجا به شما کمک کنیم!) اگر یک تجارت مبتنی بر محصول دارید، عکس پروفایل خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود با پرفروش ترین های فصلی خود جایگزین کنید. کاربر فتوشاپ نیستید؟ از الگوهای Canva برای یادگیری نحوه ساخت گرافیک های زیبا برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. می‌توانید از رنگ‌های برند خود + فونت‌هایی مانند آنچه من انجام دادم استفاده کنید – برای خواندن پست کامل روی تصویر کلیک کنید. در مورد استوری های اینستاگرام افراد و جرقه گفتگوها نظر دهید. پیوندی به سرویس انتخاب رایگان خود در بایوس رسانه های اجتماعی خود قرار دهید و در پست های خود در مورد آن به مردم بگویید – پیوند بیو فوق العاده مفید است! در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه دریافت کلیک های بیشتر بر روی پیوند بیو آورده شده است. یک راهنمای رایگان با یک جعبه انتخاب ایجاد کنید تا مردم مجبور شوند آدرس ایمیل خود را برای تنظیم آن به شما بدهند (اینجا من است – و اعضا – ما یک آموزش آهنربای سرب در انجمن Visible Vibes تحت به روز رسانی وب سایت خود داریم) یک برچسب با در استوری های اینستاگرام خود در مورد خدمات رایگان خود پیوند دهید – چه کاری انجام می دهد و مردم چه انتظاراتی دارند. 2 حساب رسانه اجتماعی را به خوبی مدیریت کنید، نه 6 حساب را بد (نگاه کنید به: اگر در TikTok نیستید، اگر مخاطبان شما در TikTok هم نباشند، اشکالی ندارد) یک پیوند به صفحه فیس بوک خود در بخش عمومی “works at” شخصی خود قرار دهید. نمایه فیس بوک مانند این صفحه LinkedIn خود را به روز کنید حتی اگر از آن استفاده نمی کنید – معمولاً در اولین نتایج جستجوی Google برای نام شما وجود دارد. محتوای وبلاگ قدیمی خود را مجدداً منتشر کنید – این وبلاگ را برای نکاتی بخوانید: شش کاری که باید با پست وبلاگ خود انجام دهید بعد از انتشار مواردی را که می خواهید بهبود ببخشید دنبال کنید. بهانه های بیشتری برای جشن گرفتن پیروزی های بزرگ یا کوچک به شما می دهد. از تقویم خود برای ترسیم آنچه می خواهید درباره آن صحبت کنید + زمان استفاده کنید. فصلی بودن کلید فروش بیشتر است. از نرم افزار زمان بندی برای خودکارسازی آنچه می توانید استفاده کنید. اگر یک کپی رایتر ندارید، استخدام کنید. عکس‌های حرفه‌ای گرفته شده با یک عکاس برند بگیرید (ما میزبان یک روز عکس کوچک برای انجمن Visible Vibes هستیم، زیرا عکاسان برند شگفت‌انگیز زیادی در جامعه داریم!) مشتری خود را بشناسید، سعی نکنید با همه صحبت کنید. در واقع از لیست کارهای خود استفاده کنید، نه اینکه به ساختن کارهای جدید ادامه دهید. برای تشکر از افرادی که مشتریان را به شما معرفی می کنند، بنویسید. از مشتریان و مشتریان گذشته نظرات خود را بخواهید. یک فرآیند تکرارپذیر را که می‌توانید با هر مشتری استفاده کنید (در انجمن Visible Vibes ما یک فرآیند درخشان داریم که با آموزش‌های ویدیویی گام به گام در مورد نحوه رسیدگی به سؤالات مشتری به اشتراک گذاشته شده است) با مشتریان قبلی تماس بگیرید تا ببینید آیا پروژه‌ای دارند یا خیر. نیاز به کمک با به مشتریان و مشتریان جدید انگیزه بدهید تا با شما کار کنند. پروژه های قدیمی را برای مجموعه خود بسازید. هیچ اشکالی برای کار آزاد کوچک وجود ندارد (من روی وب سایت های برخی از اعضا کار کرده ام، بنابراین نمونه های متنوع تری برای نشان دادن در مطالعات موردی دارم!) اگر وبلاگ نویسی نمی کنید، شروع کنید. اطلاعات واقعا مفید را به اشتراک بگذارید (در اینجا چند وبلاگ وجود دارد که به شما کمک می کند – پیدا کردن ایده های محتوا و اینکه چگونه دوباره ایده های محتوا تمام نشود) به Google بگویید که وجود دارید – راهنمای رایگان من برای راه اندازی کنسول جستجوی Google را دانلود کنید در Google Maps لیست شوید + شروع به درخواست بررسی کنید (ما یک منبع کامل در مورد این موضوع در Visibliyay داشته باشید) کلمات کلیدی وب سایت خود را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید Yoast را سبز کنید (کلمات کلیدی من و قدرت Yoast را بخوانید) Google Analytics را راه اندازی کنید تا بتوانید عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید (بخوانید چگونه Google Analytics را در بالا راه اندازی کنیم) Google Analytics خود را بررسی کنید، محبوب ترین صفحات شما کدامند؟ آیا وبلاگ هایی ایجاد می کنید که به خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید پیوند دارند؟ می‌توانید با خواندن Step One In My Armor Guide برای سال 2021 اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع بخوانید. یک روز را برای به‌روزرسانی بیوگرافی رسانه‌های اجتماعی خود در همه پلتفرم‌ها اختصاص دهید و هر دستاورد، جوایز یا دستاوردهای اخیر را اضافه کنید. به دنبال پیکان در حلقه‌های اینستاگرام باشید – این نشان می‌دهد که آهنگ در حال ترند است، بنابراین ادامه دهید و یک حلقه بسازید (به سختی می‌بینید؟ از قالب‌های Canva Reel برای کمک استفاده کنید!) – پیکان به این صورت است: ایجاد پست‌های چرخ فلک، نکات اشتراک‌گذاری در یک نکته اسلاید مانند این پست که به اینستاگرام اضافه کردم. با استفاده از راهنمای من در اینجا، تصاویر خود را برای یافتن در Google علامت گذاری کنید. تمرین باعث عالی می‌شود، انتشار را فشار دهید و درباره آنچه مخاطبانتان به آن پاسخ می‌دهند بیشتر بدانید (به قسمت پادکست من گوش دهید – دست از دست دادن خودتان بردارید – انجام بهتر از کامل است) از هکرها و هرزنامه‌ها جلوگیری کنید! برای ایمن سازی سایت خود وقت بگذارید. در انجمن Visible Vibes، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از امنیت وب سایت خود مطمئن شوید. صفحات وبلاگ خود را بسازید و به روز کنید: مطمئن شوید که صفحه درباره شما نشان دهنده شخصیت شماست و صفحه تماس شما راه هایی برای برقراری ارتباط با شما دارد! ما یک آموزش عالی در صفحه درباره شما در انجمن Visible Vibes داریم و به زودی یک آموزش در صفحه تماس شما داریم! میم‌های خنده‌دار و قابل اشتراک‌گذاری را در استوری‌های اینستاگرام خود ارسال کنید – همیشه برد-برد تا زمانی که به مخاطبان شما مرتبط باشد! برای تشویق نظرات بیشتر، در کپشن بعدی خود سؤالی بپرسید، مانند این پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم، به مردم بگویید که می‌خواهید در کپشن بعدی شما چه کاری انجام دهند «این را برای زمانی که نیاز به شنیدن دوباره آن دارید ذخیره کنید» یا «این را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارید». اگر آن را دوست دارید» نگاهی پنهانی از چیزی که روی آن کار می کنید را به اشتراک بگذارید، لازم نیست که ظاهری شیک یا عالی داشته باشد. یک نظرسنجی سرگرم‌کننده یا ساده را در استوری اینستاگرام خود انجام دهید تا مردم را درگیر کنید یا همانطور که دوست دارم بگویم «گربه‌هایت را به ما نشان بده!» می‌توانید در اینجا به صحبت‌های من در پادکستم با Fiercelessly Freelance بیشتر درباره این موضوع گوش دهید. از ویدیوها برای صحبت در مورد روز خود استفاده کنید. چرا از فیلتر سؤالات اینستاگرام خود استفاده نمی کنم تا به شما بگویم که دارید چه کار می کنید؟ (برای استفاده از فیلتر من روی این لینک در موبایل کلیک کنید) مرحله به مرحله روی آن کار کنید. نیازی به فکر کردن زیاد نیست شما نمی توانید یک فیل کامل را یکباره بخورید، فقط می توانید آن را در لقمه بخورید! (من باید یک قیاس دوستدار حیوانات پیدا کنم تا از آن استفاده کنم!) امیدوارم از این کار لذت برده باشید، من در مورد هر یک از این موارد در پلتفرم های مختلف خود بسیار صحبت کردم و فکر کردم وقت آن رسیده که ساده ترین نکات را در وبلاگ قرار دهم. می خواهم بدانم کدام ایده بازاریابی سریع را ابتدا امتحان می کنید؟ بیا و در اینستاگرام به من بگو! مدی ایکس

مقالات مرتبط :


بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *