5 دام رایج بازاریابی مجدد و نحوه اجتناب از آنها

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

در هر بخشی که هستید، اگر در سال 2022 محصولات یا خدماتی را به صورت آنلاین ارائه می کنید، باید یک استراتژی بازاریابی مجدد در کنار کمپین های جستجو یا خرید فعلی خود داشته باشید.

کمپین های بازاریابی مجدد اغلب بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد می کنند، به خصوص زمانی که مصرف کننده در مرحله بررسی است و ممکن است بین کسب و کار شما و رقبای متعدد انتخاب کند. در این موارد، یک تبلیغ بازاریابی مجدد مناسب می‌تواند آخرین چیزی باشد که برای برتری دادن به کسب‌وکارتان نیاز دارید.

با این حال، آنها به هیچ وجه آسان نیستند و شما به راحتی قربانی برخی تله های رایج می شوید. در این وبلاگ شما را با موارد اصلی و نحوه اجتناب از آنها آشنا خواهم کرد.

1. بیش از حد کلی بودن با مخاطبان و تبلیغات

یکی از ساده‌ترین تله‌هایی که در بازاریابی مجدد می‌توانید گرفتار آن شوید، کلی بودن بیش از حد هدف‌گذاری و تبلیغات در کمپین بازاریابی مجدد است. بسیار آسان است که در دام استفاده از مخاطبان بازاریابی مجدد “همه بازدیدکنندگان” بیفتید زیرا اندازه مخاطب به اندازه کافی بزرگ خواهد بود و این یک راه اندازی ساده است.

اطمینان حاصل کنید که با حصول اطمینان از اینکه مخاطبان برای مطابقت با رویدادهای کلیدی (هم تکمیل شده و هم ناتمام) ایجاد شده اند، عملکرد را به حداکثر می رسانید و کاربران درگیر را به صفحات اصلی سایت هدایت می کنید تا مطمئن شوید که مرتبط ترین کاربران هدف قرار می گیرند و بودجه به خوبی خرج می شود.

در نتیجه هنگام ایجاد استراتژی و کمپین‌های خود، می‌توانید با ایجاد گروه‌های تبلیغاتی مختلف با مخاطبان منطبق و کپی‌هایی که مربوط به بازدید اولیه‌شان است، اطمینان حاصل کنید که کاربر مناسب آگهی‌ای را می‌بیند که برای او شخصی‌تر است.

به عنوان مثال – اگر کاربری از صفحه‌ای در مورد کفش‌های کتانی بازدید کرده است اما آن را تبدیل نکرده است، می‌توانید تبلیغی را اضافه کنید که می‌گوید “برگردید و کفش‌های کتانی x بخرید و x% تخفیف را با کد X دریافت کنید” – این امکان برای تبدیل یک بازگشت‌دهنده بسیار بیشتر است. کاربر نسبت به یک تبلیغ عمومی که به کاربر پیشنهاد می کند مربیان را مرور کند.

2. عدم گسترش مخاطب به مقیاس

با مخاطبان بازاریابی مجدد، به راحتی می توان فرض کرد که هرچه زودتر کاربر پس از بازدید خود هدایت شود، احتمال اینکه به فروش یا سرنخ تبدیل شود بیشتر است. این در واقع چنین نیست و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد فروش و سرنخ‌ها می‌توانند تا یک سال پس از بازدید اولیه انجام شوند.

هنگام ایجاد مخاطبان بازاریابی مجدد خود، مهم است که اندازه مخاطبان محاسبه شده بر اساس تعداد کاربران در 30 روز گذشته را به عنوان استاندارد بررسی کنید – اگر این اندازه مخاطب به اندازه کافی بزرگ برای تبدیل بر اساس نرخ تبدیل فعلی شما نیست، شما باید ممکن است نیاز باشد که مجموعه مخاطبان خود را در محدوده تاریخ گسترده‌تری مانند 60 یا 90 روز باز کنید تا مطمئن شوید کاربران کافی برای به حداکثر رساندن تلاش خود دارید.

یکی دیگر از عوامل مقیاس پذیری این است که به یاد داشته باشید که بازاریابی مجدد فقط برای افراد غیر مبدل نیست. باید در نظر داشته باشید که کمپین هایی با مخاطبانی ایجاد کنید که مصرف کنندگانی را هدف قرار دهند که ممکن است بتوانید محصولات و خدمات اضافی را به آنها بفروشید یا قیمت متقاطع کنید تا بازده بازگشت سرمایه را برای مشتریان فعلی به حداکثر برسانید.

3. استثناهای درست را اضافه نمی کند

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که در بازاریابی مجدد و کمپین‌های نمایشی به طور کلی مشاهده می‌کنیم، عدم وجود هرگونه محتوا یا حذف مکان است.

حذف محتوا به طور فعال مانع از نمایش تبلیغات نمایشی و بازاریابی مجدد شما در سایت‌هایی می‌شود که دارای محتوای صریح، موضوعات حساس، یا به طور کلی موضوعاتی هستند که شما به‌عنوان یک برند نمی‌خواهید تبلیغات آن‌ها را ببینید. اگر فراموش کنید این موارد استثنا را بررسی کنید، تبلیغ بازاریابی مجدد شما می تواند به کاربر در این سایت ها نشان داده شود، که در صورت انتخاب و به اشتراک گذاری آنلاین می تواند منجر به ایجاد روابط عمومی بد شود.

استثناهای موجود واکنشی تر هستند. به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده، «مکان‌ها» را بررسی می‌کنید – سایت‌هایی که آگهی شما در آن آگهی نشان داده است، و سپس بررسی می‌کنید که آیا آن سایت واجد شرایط است یا نه، اگر نه، می‌توانید آن را به عنوان استثنای قرار دادن اضافه کنید.

بررسی موارد حذف محتوا هنگام ایجاد کمپین ها و ردیابی مکان ها و بررسی منظم آنها به شما کمک می کند تا سایت هایی که تبلیغات شما را تا حد ممکن مرتبط نشان می دهند حفظ کنید و احتمال اینکه نتایج موفقیت آمیزی داشته باشید و از بودجه معقول استفاده کنید بیشتر می شود.

بزرگترین عاملی که باید در مورد حذف مکان‌ها به خاطر بسپارید، اطمینان از غیرفعال شدن دسته‌های برنامه تلفن همراه در سطح کمپین و گروه تبلیغات است – تبلیغات بازاریابی مجدد برنامه تلفن همراه کلیک‌های زیادی دریافت می‌کنند زیرا کاربران تلفن به طور تصادفی روی آنها ضربه می‌زنند. و سطح تعامل و تبدیل پایینی دارند. مگر اینکه تبلیغاتی مانند نصب برنامه تلفن همراه یا چیزی که کاملاً مبتنی بر تعامل تلفن همراه باشد، ارائه می‌دهید، باید مکان‌های برنامه تلفن همراه را حذف کنید.

4. شامل پیام های کانال های دیگر نمی شود

تبلیغات بازاریابی مجدد باید با کاربر هدف صحبت کند، اما همچنین باید با دستورالعمل های برند، زبان و لحن صدای شما سازگار باشد تا از سازگاری و همسویی با سایر کانال های شما اطمینان حاصل کند. بهترین برندها به طور مداوم از کلمات و برندهای یکسانی در مورد محتوا استفاده می کنند، و تبلیغات بازاریابی مجدد شما نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد.

سایت‌هایی که از نظر خلاقیت‌های مورد استفاده در جستجو، بازاریابی مجدد و کمپین‌های اجتماعی به خوبی با کمپین‌های تبلیغاتی خود هماهنگ هستند، به طور متوسط ​​نسبت به آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند، عملکرد بهتری دارند.

5. متعهد به یک استراتژی بلند مدت نباشید

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان مبتدی فکر می‌کنند که بازاریابی مجدد راه‌حلی سریع برای افزایش فوری مشتریان است. با این حال، مانند هر کمپین دیگری، شروع بازاریابی مجدد ممکن است کمی طول بکشد – ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا استراتژی عالی که برای شما مناسب باشد، آزمایش مخاطبان و خلاقیت های مختلف در طول مسیر انجام شود.

از اشتباه رایج که فرض می کنیم فقط به دلیل اینکه بعد از یک یا دو هفته اول تبدیل نکرده اید، بازاریابی مجدد کار نمی کند و توقف کمپین غیر منطقی است، اجتناب کنید. شما باید با استفاده از بازاریابی مجدد به عنوان یک فرصت مقرون به صرفه به پیشروی خود ادامه دهید تا بفهمید از کجا می‌توانید به نتایج برسید و از چه تبلیغاتی برای به حداکثر رساندن آنها استفاده کنید.

خلاصه

وقتی صحبت از بازاریابی مجدد به میان می‌آید، این یک بازی اعداد است – در رویکرد خود برای گسترش مخاطبان خود در هر کجا که ممکن است برای افزایش موفقیت خود جسورانه رفتار کنید. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما تا حد امکان مرتبط هستند و همه استثناهای مناسب به طور منظم تنظیم و بررسی می شوند.

هنگام ایجاد استراتژی و پیام های تبلیغاتی خود حتماً وقت خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که با برند شما مطابقت دارند و در مورد نتایج صبور باشید و انتظارات خود را بسنجید. اگر تمام این مراحل را در نظر بگیرید، به احتمال زیاد موفقیت پایدار استراتژی بازاریابی مجدد خود را تضمین خواهید کرد.

اگر با کمپین های بازاریابی مجدد خود دست و پنجه نرم می کنید – چه به دلیل دانش باشد و چه به دلیل زمان – تیم PPC برنده جایزه ما می تواند کمک کند.

امروز با ما تماس بگیرید.

سم با سالها تجربه در تبلیغات PPC همیشه به عنوان یک رهبر تیم PPC تحت تاثیر قرار می گیرد. او همیشه به آخرین روندها و به حداکثر رساندن رشد مشتری علاقه مند است.

مقالات مرتبط :


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب


6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *