#672 چگونه با جف گرینفیلد، مدیر عامل @ Provalytics، عملکرد تبلیغات گوگل را به طور موثرتر تجزیه و تحلیل کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

در این قسمت، جف گرینفیلد، بنیانگذار Provalytics به ما ملحق شده است. جف به ما می پیوندد تا افکار خود را در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند عملکرد تبلیغات گوگل را به طور موثرتری اندازه گیری کنند به اشتراک بگذارد.

در اپیزود بحث می کنیم:

پیش‌بینی در بازاریابی دقیقاً چیست؟ چرا باید برای یافتن داده هایی که برای ایجاد یک تبلیغ بهتر نیاز دارید، به بیرون از Google Ads نگاه کنید؟ آیا مدل بازاریابی AIDA هنوز مرتبط است؟ افزایشی چیست؟ اهمیت بالای بازاریابی قیفی

در این قسمت ذکر شده است:

تماس با جف:

تماس با اسکات:

قابل مشاهده بودن تماس:

اگر بازخورد دارید، می‌خواهید مهمان باشید، می‌خواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که می‌خواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.

اگر به دنبال پشتیبانی برای تبلیغات گوگل خود هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. شما می توانید در مورد خدمات PPC ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما با شماره 01273 733433 تماس بگیرید یا با استفاده از فرم زیر برای ما پیام بگذارید:

با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *