
در این قسمت، جف گرینفیلد، بنیانگذار Provalytics به ما ملحق شده است. جف به ما می پیوندد تا افکار خود را در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند عملکرد تبلیغات گوگل را به طور موثرتری اندازه گیری کنند به اشتراک بگذارد.
در اپیزود بحث می کنیم:
پیشبینی در بازاریابی دقیقاً چیست؟ چرا باید برای یافتن داده هایی که برای ایجاد یک تبلیغ بهتر نیاز دارید، به بیرون از Google Ads نگاه کنید؟ آیا مدل بازاریابی AIDA هنوز مرتبط است؟ افزایشی چیست؟ اهمیت بالای بازاریابی قیفی
در این قسمت ذکر شده است:
تماس با جف:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.
اگر به دنبال پشتیبانی برای تبلیغات گوگل خود هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. شما می توانید در مورد خدمات PPC ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما با شماره 01273 733433 تماس بگیرید یا با استفاده از فرم زیر برای ما پیام بگذارید:
با ما تماس بگیرید