ما همه افراد بصری هستیم! در حالی که همه ما برندها و مشاغل مختلف را به خاطر خدماتی که به ما ارائه می دهند دوست داریم، همیشه آن “قلاب” یا “جرقه” اولیه وجود دارد که واقعاً ما را علاقه مند می کند. برای بسیاری از مردم، همه چیز در مورد ارائه است. اما چرا لوگوها بیش از هر چیز دیگری هنگام ایجاد یک تأثیر اولیه عالی مهم هستند؟
در این راهنما، شما را با برخی از مزایای کلیدی طراحی لوگو آشنا میکنیم که در اولین راهاندازی بازاریابی آنلاین یا آفلاین، ارزش یادآوری را دارد. شما هرگز نمی دانید – لوگوی مناسب ممکن است ساخته شما باشد.
این اولین قدم شما در در است
همانطور که می گویند اولین برداشت مهم است و لوگوی هر کسب و کاری یک کارت ویزیت واقعی است. اگر لوگوی شما از همان ابتدا تحت تأثیر قرار نگیرد یا مجذوب نشود، ممکن است علاقه مشتریان را از دست بدهید. این واقعاً می تواند جریان مشتری شما را خیلی زود مختل کند – بنابراین ایده این است که تصویری جذاب و در عین حال ساده ایجاد کنید و به بیننده کمی درباره کاری که انجام می دهید بگوید.
ایجاد یک تاثیر اولیه عالی می تواند به سادگی به معنای طراحی تمیز و الهام گرفته ای باشد که به راحتی قابل تشخیص است. کمی بعد به آن خواهیم رسید. با این حال، برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را بدون کلام بفروشید، به یک لوگوی عالی نیاز دارید. انجام این کار به تنهایی همیشه آسان نیست، به همین دلیل است که کمک گرفتن از متخصصان مهم است!
مردم خیلی سریع قضاوت می کنند
ممکن است این یک تعمیم به نظر برسد، اما کاملاً درست است و همه ما در آن مقصریم. در این دنیای پر سرعت، اکثر ما خیلی سریع تصمیم می گیریم. این کاملاً در مورد طراحی لوگو برای اهداف تجاری نیز صدق می کند – اگر لوگو یا نام تجاری شما را به عنوان یک مصرف کننده مورد توجه قرار ندهد، احتمالاً می خواهید به جای دیگری بروید. اگر از وب سایتی با محتوای کمتر الهام بخش بازدید کنید، همین امر صادق است.
بنابراین، شما باید این قضاوت سوسو زدن را تا حد امکان تمیز بگیرید. این به معنای یک تصویر ساده و جذاب است که مرتبط و قابل تشخیص است.
این کارت ویزیت شماست
کمی بالاتر در مورد این واقعیت اشاره کردیم که آرم برای مشاغل معمولاً مانند کارت تلفن عمل می کند. اجازه دهید کمی بیشتر به آن بپردازیم. منظور ما این است که شما به طور موثر یک لوگوی قابل تشخیص ایجاد می کنید که می توانید آن را در جهان گسترده تر نشان دهید – که مردم در آینده خواهند دید و با آن طنین انداز خواهند شد.
بیایید چند مثال را در نظر بگیریم. اپل و مکدونالدز زمانی که صحبت از تصاویر آرم نمادین به میان میآید پیشرو هستند، به این معنا که هر دو لوگوی آنها مترادف با برندهایشان هستند. اپل به طرز فریبنده ای ساده است – چیزی بیش از یک لوگو است، بلکه به خوبی بیان می کند. نماد McDonalds ‘M’ نیز به خوبی کار می کند زیرا واقعا منحصر به فرد است.
اساساً، شما باید یک لوگویی ایجاد کنید که به مردم اجازه دهد تا بدانند شما چه کسی هستید. شما به مردم نیاز دارید که کارهای شما را فقط از روی این تصویر ساده به خاطر بسپارند.
این لحن را برای برند شما تعیین می کند
اگر در حال ایجاد یک برند بصری برای کسب و کار خود هستید، باید با لوگوی خود شروع کنید. این به این دلیل است که بیشتر اوقات لوگوی شما لحن را تعیین می کند. این “سر” “بدن” یا “دروازه” به بقیه طراحی بصری شما است. هر لحن و تصویری که لوگوی شما تنظیم می کند، بقیه برند شما باید از آن پیروی کند.
دلیل آن این است که مشتریان شما چگونه سفر خود را با شما آغاز می کنند. آنها ابتدا لوگوی شما را می بینند، سپس بقیه بازاریابی و برندسازی شما را. بنابراین، منطقی است که یک لوگوی عالی ایجاد کنید که به طور موثر مشخص کند که بقیه جذابیت های بصری شما چگونه خواهد بود.
این شما را از گروه متمایز می کند
یک لوگوی عالی منحصر به فرد است. ما به لوگوهای اپل و مک دونالدز در بالا نگاه کرده ایم، زیرا آنها لوگوهای خارق العاده، چشمگیر و بی نظیری هستند که واقعا به خودی خود برجسته هستند. چالش در طراحی لوگوی مدرن این است که سعی کنید چیزی ساده و در عین حال موثر ارائه کنید که قبلا هرگز انجام نشده است. و باز هم این کار آسانی نیست، بنابراین همیشه باید با یک طراح متخصص مشورت کنید.
یک لوگوی عالی برای کسب و کار شما بلافاصله باعث می شود مردم بنشینند و متوجه شوند. به علاوه به یاد ماندنی خواهد بود – شما قلاب و همچنین جذابیت ماندگار را دارید.
لوگوها بلندتر از کلمات صحبت می کنند
چرا لوگوها در عصر مدرن مهم هستند؟ بیایید کوتاه بگوییم – اگر به دنبال خدماتی هستند یا می خواهند محصولی بخرند، هیچ کس برای خواندن خطوط و خطوط متن وقت ندارد. اگر لوگوی شما به اندازه کافی جذاب باشد، توجه آنها را به خود جلب می کند و آنها را برای خواندن بیشتر ترغیب می کند.
لوگوها بلندتر از کلمات صحبت می کنند به این معنا که داستانی را بدون نیاز به نثر بنفش یا کپی کرکی بیان می کنند. هنگامی که توجه حیاتی را به خود جلب کردید، می توانید با یک نسخه عالی که تبدیل می شود از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.
برند خود را توسعه دهید
برند خود را با طراحی گرافیکی توسعه دهید
برند خود را توسعه دهید
برندسازی خود را با طراحی گرافیکی توسعه دهید همین
اگر برای کسب و کار خود لوگو ندارید، در خطر عقب افتادن هستید. حتی کوچکترین کسبوکارهای محلی هم اکنون به طراحان گرافیک روی میآورند تا به آنها کمک کنند تا علائم و تصاویر منحصربهفردی ایجاد کنند تا از بین مردم متمایز شوند. نام شرکت و شعار دیگر کافی نیست – در عصر مدرن، شما به یک تصویر ساده و موثر نیاز دارید که به مردم بگوید آنچه را که باید بدانند.
بهترین طراحی لوگو برای کسب و کار باید به عنوان یک ابزار تولید سرنخ فوق العاده عمل کند. این باید در را برای افرادی که به کمک شما نیاز دارند باز کند، اما برای گرفتن اولین تصمیم مهم، فرصت نشستن در میان وافل ها را ندارند.
اگر در مورد اینکه آرم کسب و کار ایده آل شما چگونه باید باشد، گیج شده اید، نگران نباشید. همه ما باید از یک جایی شروع کنیم! علاوه بر این، همیشه یک تیم با استعداد طراح لوگو و برندسازی در SEO CoPilot آماده هستند و در انتظار کمک هستند.
از طریق یک فرم وب با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید – و بیایید شروع کنیم تا لوگوی عالی را در معرض دید عموم قرار دهیم.