سفر ما به سمت زباله صفر آشکار شد.
این یک موضوع جذاب نیست، اما بسیار مهم است: زباله، زباله، زباله، زباله – هر 222 میلیون تن زباله ارسال شده به محل دفن زباله انگلستان را هر سال بنامید*. در سال 2018، 44 میلیون تن از این میزان به زباله های تجاری و صنعتی نسبت داده شده است.
بهعنوان یک کسبوکار، میدانیم که زبالههای ما بخش کوچکی از این مشکل بزرگ است، اما نه تنها هر تکه زبالهای که از محل دفن زباله نجات مییابد در نظر ما یک پیروزی است، بلکه یک جنبه ضروری از تعهد ما به رعایت بالاترین استانداردهای اثرات زیستمحیطی است. محیط. به این ترتیب، ما به Propellernet متعهد شدهایم که تا پایان مارس 2022 ضایعات صفر را در محل دفن زباله تضمین کنیم و «تیم زباله» را که با محبت نامگذاری شده است را مورد آزمایش قرار دهیم.
این سه درس بزرگ ما بود:
1. همکاری
بدون اینکه بخواهیم شبیه سخنرانی اسکار به نظر برسد، نمی توانستیم این روند را بدون حمایت تامین کننده بازیافت کاغذ دور خود آغاز کنیم. دستیار دفتر ما، گیزلا، هر روز با آنها تماس می گرفت تا مشاوره بگیرد و آنها در تمام مدت چیزی جز صبور نبودند. ما همچنین توانستیم برای کمک ارزشمند با جامعه شگفتانگیز B Corp خود تماس بگیریم و با تیم فوقالعاده بیتس ولز که در حال اجرای سیاستهای عدم زباله در محل دفن زباله هستند صحبت کردیم.
گوش دادن به کارمندان ما نیز بخش اساسی این سفر بوده است. من انواع بازخوردها را در مورد مرکز بازیافت جدیدمان (گاهی گیج کننده) دریافت کرده ام که بسیار مفید بوده است. ما خوش شانس هستیم که بسیاری از کارکنان محیط زیستی داریم که همیشه با پیشنهادات و توصیهها به صدا در میآیند، و هرچه بتوانید کارکنان خود را در طول این فرآیند درگیر نگه دارید، آنها در مورد ریختن زبالههای خود در سطل زباله جدیتر خواهند بود.
2. ارتباطات
ما به طور مداوم ابتکارات آب و هوایی خود را به صورت داخلی در میان می گذاریم و به همین دلیل ابتکار عمل صفر زباله ما برای کارمندان ما شگفتی بزرگی نبود.
تیم سطل زباله ما تقریباً یک روز را صرف برنامه ریزی مرکز بازیافت جدید، حذف سطل های معمولی و معرفی سطل های جدید کرد. وقتی متوجه شدیم که سیستم جدید را گیجکننده میدانیم، میدانستیم که برای کارکنانی که درگیر نبودند بسیار پیچیده است. بنابراین، ما برچسبهای ظروف و دستورالعملهای تار و همچنین یک نمودار بازیافت پلاستیک گیجکننده اضافی ایجاد کردهایم (که معلوم میشود منبع دائمی بحث در دفتر است!). آنها در حالی که سیستم کانتینر ما در حال تغییر دائمی بود، به خوبی به ما خدمت کردند، زیرا میتوانستیم آنها را بر اساس بازخورد کارمندان جابجا کنیم. اکنون که سطل های خود را در جای خود قرار داده ایم، برچسب ها را به صورت حرفه ای چاپ کرده ایم. فقط بهترین ها برای سطل های ما!
3. بررسی مستمر
ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مرکز بازیافت خود هستیم و آشکارا بازخورد کارمندان خود را در مورد سایر ابتکاراتی که می توانیم انجام دهیم تشویق می کنیم. به عنوان مثال، یک ایده اخیر این بود که فنجان های قهوه یکبار مصرف را در دفتر ممنوع کنید و برای هر کارمند یک فنجان قابل استفاده مجدد بخرید.
با توجه به اینکه بسیاری از کارمندان کار از راه دور را انتخاب می کنند، گام بعدی تشویق آنها به آوردن زباله های بازیافت سخت از خانه (در حد معقول!) به اداره برای بازیافت است. ما همچنین میدانیم که بهعنوان یک سرویس دیجیتال، بسیاری از زبالههای ما دیجیتالی هستند، بنابراین این چیزی است که ما نیز در تلاش هستیم تا حد امکان آن را کاهش دهیم.
منتظر وبلاگ بعدی پرچ بن بزودی باشید!
*بر اساس گزارش DEFRA به روز شده در جولای 2021