
در تاپ بزرگ بلومزبری، تیم Screaming Frog برنده بزرگی شد.
در 30 نوامبر، اعضای تیم سئو، روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوا Screaming Frog در جوایز جستجوی بریتانیا 2022 در مکان نمادین لندن، در فاصلهای کمی از موزه بریتانیا، جایی که کمپینهای ما نامزد دریافت هشت جایزه شدند، شرکت کردند.
به میزبانی جوئل دامت، کمدین و مجری برجسته، بیش از 600 نفر از بهترین های این تجارت گرد هم آمدند تا موثرترین کمپین ها را در 21/22 جشن بگیرند.
پس از یک غذای خوشمزه سه وعده ای که با نان رول کلاسیک سرو شد، رکورد 69 جایزه اهدا شد. به دنبال موفقیتهای ما در جوایز جستجوی بریتانیا 2021 و اخیراً جوایز روابط عمومی دیجیتال بریتانیا، تیم از دیدن آنچه امشب در انتظار است هیجانزده شد.
ابتدا، Screaming Frog جایزه “بهترین استفاده از جستجو – B2B (SEO) (BIG)” را برای کار خود با بسته بندی سبک زندگی دریافت کرد.
این کمپین تخصص تیم های فنی، استراتژیک، بازاریابی و روابط عمومی ما را گرد هم آورد تا نتایج استثنایی را برای یک مشتری خاص B2B ارائه دهد.
در حالی که رشد ترافیک ارگانیک و تبدیل عالی بود، اما پیروزی واقعی، شناخت برند اضافهای بود که توانستیم با گسترش موفقیتهای خود در پوشش محتوا و روابط عمومی به دست آوریم.
داوران اظهار داشتند: “این ورودی نشان می دهد که یک کمپین جامع که تاکتیک های SEO و روابط عمومی دیجیتال را با هم ترکیب می کند چقدر می تواند موفق باشد. دیدن چنین کارهای خوبی برای مشتری عالی است. بودجه و اهداف به خوبی تعریف شده است. توصیف عالی از مخاطبین هدف فکر خلاق عالی و تفکر خارج از چارچوب. یک استراتژی کامل که تخصص و همسویی تیم Screaming Frog را نشان می دهد.
سپس ما طلا را برای “بهترین کمپین با بودجه کم (SEO) (بزرگ)” برای کارمان با کف لگن و شرکت بهداشت صمیمی Kegel8 گرفتیم.
نتایج کمپین از نظر تأثیر سئو فراتر از همه انتظارات بود، همه اینها از طریق یک کمپین محتوای کمهزینه و با زمان محدود که ترکیبی از استراتژی سئو، راهنماهای در سایت و گسترش روابط عمومی بود.
پیوندهایی که ما به دست آوردیم، عملکرد صفحات کلیدی فروش و اطلاعات Kegel8 را افزایش داد و باعث رشد ترافیک گسترده و ارائه ROI استثنایی شد.
کمپین ما بهترین شیوه ها را در همکاری مشتری و آژانس و سرمایه گذاری در سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت نشان می دهد. کمپین منعطف، واکنشی و یکپارچه ما به رشد قابل توجهی منجر شده و آن را بیرقیب کرده است.
یکی از داوران اظهار داشت: “این یک عملکرد قوی است که با درک محکمی از عمودی پشتیبانی می شود. استفاده خوب از محتوای هدفمند در جایی که می تواند بیشترین ارزش را داشته باشد. نتایج شگفتانگیزی با اجرای ابتکارات هوشمند در تعدادی از ستونهای سئو در فضایی به سختی پیشبینی و عمل کردن به عنوان مراقبتهای بهداشتی به دست آمد. نتایج عالی سئو برای چنین بودجه کمی. من به ویژه رویکرد EAT را دوست داشتم که در این موارد مفید است.
سپس جایزه بسیار رقابتی “بهترین استفاده از روابط عمومی در کمپین جستجو (بزرگ)” را برای کمپین ترخیص عمده فروشی Platinum Jubbly در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و خلاقانه دریافت کردیم.
چیزی که به عنوان یک مشکل تجاری شروع شد، به سرعت با استفاده هوشمندانه از روابط عمومی واکنشی به فرصتی سودآور تبدیل شد.
ما چنین تقاضایی را برای محصولات غلط املایی ایجاد کردیم که تعداد بیشتری تولید و متعاقباً توسط WC فروخته شد، حتی توسط جعلان کپی شد و در موزه تمبر در ناتینگ هیل به نمایش گذاشته شد.
این نه تنها یک فعالیت روابط عمومی و لینکسازی عالی بود، بلکه جلسات ارجاع و کلیکهای مارکدار را بهطور قابلتوجهی افزایش داد، در حالی که پوشش ما منجر به روند غیرمنتظرهای در کلمات کلیدی «بیمعنی پلاتینی» شد و به افزایش کلی کلیکهای ارگانیک کمک کرد.
و این چیزی است که داوران باید میگفتند: «استراتژی موفقیتآمیز بود، زیرا علاقه و تقاضای زیادی را برای محصول در چارچوب زمانی هدف ایجاد کرد. این شرکت توانست از این تقاضا سرمایه گذاری کند و نتایج قابل توجهی ایجاد کند. من کاملاً عاشق رویکرد خلاقانه برای اشتباه تایپی هستم! شما واقعاً یک موقعیت تجاری دشوار را گرفتید و آن را تغییر دادید. خیلی خوب.”
در شب ما همچنین برنده جایزه نقره ای برای بهترین استفاده از جستجو – خرده فروشی / تجارت الکترونیک (SEO) (بزرگ) شدیم. به StrategiQ برای برنده شدن طلا برای کمپین خود با Factory Direct Flooring تبریک میگوییم!
با تشکر از Don’t Panic Events برای میزبانی مراسم درخشان دیگر جوایز جستجوی بریتانیا. به جرات می توان گفت که ما خیلی خوش گذشت.