
ما خوشحالیم که از مشتری جدید Honcho SEO – Urban Fruits استقبال می کنیم.
با توجه به تجدید برند، Urban Fruits می خواست یک وب سایت جدید از ابتدا بسازد که ظاهر و احساس جدید آنها را تجسم کند. تمرکز روی تجربه کاربر است، اما دید ارگانیک را نیز در نظر میگیرد، زیرا قبلاً این موضوع تمرکز نداشت. دامنه آنها ثابت خواهد ماند، اما عناصر سایت بهینه شده و از نظر فنی به روز می شوند تا بهترین تجربه ارگانیک و کاربری را ارائه دهند.
Honcho از Urban Fruits در طول فرآیند مهاجرت پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت به برتری فنی اساسی دست می یابد. اطمینان از اینکه وب سایت دارای بهترین شیوه ها در هسته خود است، به تنظیم سایت برای افزایش دید ارگانیک و عملکرد بهتر کمک می کند.
جک الکینز، مدیر ارشد برند در Urban Fruits، درباره این همکاری گفت:
من از اولین ملاقاتم با کریس واقعا تحت تاثیر هونچو بودم. نگرش، رویکرد و حرفهای بودن آنها به من اطمینان کامل داد که میتوانند پروژه توسعه وب Urban Fruits جدید ما را انجام دهند و از برند در طول یک دوره رشد درخشان حمایت کنند.»
Urban Fruits همچنین میخواست ساختار وبسایت فعلی خود را فشرده کند تا تجربه کاربر را سادهتر کند و Honcho در طول فرآیند مشاوره خواهد داد.
همراه با تجربه گسترده خود در ارائه مهاجرت برای برخی از بزرگترین مارک های بریتانیا از جمله Sephora، Gumtree و Altro، ما پلتفرم های داده سفارشی می سازیم که برندها را راهنمایی می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند که به نفع کسب و کار شما باشد.
در طول این فرآیند، Honcho به تیم Urban Fruits مشاوره سئو و محتوا ارائه میدهد تا به بهترین شیوههای SEO برای ارتقای دید ارگانیک پایبند باشند.
کریس آیلی، بنیانگذار و مدیر عامل Honcho، گفت:
“بازار تنقلات سالم در چند سال گذشته رشد زیادی داشته است و Urban Fruits قطعاً با طیف گسترده ای از محصولات میوه خشک که در همه سوپرمارکت های بزرگ ظاهر می شود، پیشتاز است.
ما خوشحالیم که با تیم Urban Fruits و شریک توسعه آنها کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها با موفقیت حضور وب خود را به یک پلتفرم جدید منتقل می کنند و حضور دیجیتال خود را در ماه های آینده گسترش می دهند.
اگر در مورد ارزش مهاجرت، سئو و محتوا برای برند/کسب و کار خود سوالی دارید، همین امروز با تیم Honcho تماس بگیرید.
بیا حرف بزنیم