Viva la SEO – روی Consult کلیک کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هر سال یا بیشتر، شاید حتی دو بار در سال با عبارت “SEO is DEAD” برخورد کنم، کمی دراماتیک است، اینطور نیست؟ آنقدر تکرار شد که با او روبرو شوم و بپرسم… اینطور است؟

در جدیدترین ClickTok خود، از جیک مک‌کریت، مدیرعامل جستجوی ارگانیک، شنیدیم که دلایلی را بیان کرد که چرا SEO هنوز بسیار زنده است. محدودیت 90 ثانیه‌ای در The Reels واقعاً به جیک اجازه نمی‌داد تا جزئیات زیادی را وارد کند، بنابراین من به اینجا رسیدم.

تاریخچه مختصری از سئو

هنر سئو بیش از دو دهه است که تمرین و تکمیل شده است. اگرچه اولین وب سایت در سال 1991 ایجاد شد، اما سئو تا چند سال بعد ظاهر نشد.

باب هیمن و شریکش لیلاند هاردن در سال 1995 اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو را ابداع کردند. 27 سال بعد، سئو هنوز یک روش فوق العاده مرتبط در زرادخانه بازاریابی شماست.

SEO – در چند کلمه – از یک “طغیان هیستریک” (به دلیل عدم وجود عبارت بهتر) پدید آمد. مدیر گروه راک جفرسون استارشیپ متوجه شد که وب سایت گروه در صفحه چهار صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارد و به طور قابل درک “کمی ناراحت” است.

ایجاد موتور جستجوی «Backrub» در سال 1996 شاهد استفاده از ارتباط و محبوبیت لینک های ورودی برای رتبه بندی وب سایت ها بود. این در نهایت به گوگل تبدیل شد که یک سال بعد ثبت شد.

دنی سالیوان (که اکنون در گوگل است)، در همان سالی که گوگل دامنه خود را به ثبت رساند، موتور جستجو را راه اندازی کرد، و تبدیل به (و هنوز هم) یکی از منابع اصلی اطلاعات سئو، نکات جستجوی اینترنتی و موارد دیگر شد. رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو.

در سال 2003/4 اولین به روز رسانی بزرگ برای الگوریتم گوگل، یک الگوریتم تجزیه و تحلیل پیوند به نام “فلوریدا” مشاهده شد که یک اختلال بزرگ برای بسیاری از سایت ها بود.

به سرعت به سال 2010/11 رسیدیم و موتورهای جستجو تلاش های خود را برای رتبه بندی بر روی کیفیت به کمیت متمرکز کردند. به طور خلاصه، هدف این توسعه ارائه نتایج با کیفیت بالاتر و مرتبط تر به جستجوگران و کاربران است.

عرضه و تقاضا

امروزه 53 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک است.

داده‌های سال 2019 از ناوبر فروش لینکدین نشان می‌دهد که 47.5 هزار فرصت شغلی در این پلتفرم تنها در ایالات متحده و 909000 متخصص آمریکایی با «SEO» در پروفایل خود وجود دارد. این بدان معناست که برای هر شغل نسبت 20:1 وجود دارد.

61 درصد از بازاریابان B2B می گویند که SEO و ترافیک ارگانیک بیش از هر ابتکار بازاریابی دیگری، با بیش از 200 عامل رتبه بندی که بر تلاش های جستجوی شما تأثیر می گذارد، سرنخ بیشتری ایجاد می کند – این واقعاً جای تعجب نیست.

در حال حاضر، تعداد جستجوهای گوگل در سراسر جهان به بیش از 9 میلیارد در روز می رسد.

احمقانه است که بگوییم سئو با توجه به این آمارها مرده است، اما همچنین احمقانه است که بگوییم سئو بخشی ثابت از بازاریابی است – در طول سال ها به سرعت در حال تغییر و تحول است.

سیر تکامل سئو

بی میلی به صحبت در مورد همه گیر کروناویروس قوی است، اما عامل مهمی در توسعه SEO است که نمی توان در مورد آن بحث کرد.

در طول 5 سال گذشته، گوگل سرمایه گذاری زیادی برای بهبود تجربه کاربر با ارائه نتایج جستجوی دقیق و مرتبط انجام داده است. در سال‌های اخیر (از مارس 2020) بریتانیا شاهد افزایش چشمگیر و روند صعودی مداوم برای عبارت جستجوی «SEO» بوده است، در زیر ببینید:

در حالی که داده ها ممکن است مستقیماً با بحران بهداشتی و اقتصادی COVID-19 مرتبط نباشد، منصفانه است که فرض کنیم افزایش تقاضا برای SEO بر اساس شواهد حکایتی و روندهای بازار است.

سئو در مرحله گذار است و COVID به طور کامل مقصر نیست:

فراگیری ماشین

Google RankBrain که در سال 2015 اعلام شد، روی جستارهایی که گوگل قبلاً با آن مواجه نشده بود اعمال شد و انقلابی در نحوه تعیین نتایج جستجو ایجاد کرد.

قبل از RankBrain، گوگل برای نشان دادن “مرتبط ترین” پیوند بدون اینکه بفهمد پیوند در مورد چیست، به هشدارها متکی بود. به لطف به روز رسانی مرغ مگس خوار در سال 2013 (که به بازنویسی الگوریتم نزدیک تر بود)، لینک های گوگل فقط مجموعه ای از شخصیت ها نیستند، بلکه اشیاء قابل درک هستند.

درخواست شما، وقتی وارد گوگل می‌شود، از طریق الگوریتم جستجو می‌گذرد، که تمام تلاش خود را می‌کند تا پرس و جو را با هدف شما برای ارائه بهترین محتوا به شما مطابقت دهد.

یکی از مهم ترین عواملی که یادگیری ماشین هنگام تعیین نحوه رتبه بندی وب سایت ها از آن استفاده می کند، گرایش دیگر ما، زبان طبیعی است. RankBrain با وجود تقریباً یک دهه قدمت، هنوز یک ابزار بسیار مرتبط در جعبه ابزار SEO است. به لطف آینده نگری گوگل، که پیش بینی می کرد موبایل آینده جستجو خواهد بود، مرغ مگس خوار اولین قدم برای درک گفتار محاوره ای بود… که ما را به نقطه بعدی می رساند.

کلمات کلیدی دم بلند

انکار تأثیر اینترنت بر اقتصاد جهانی برای شما سخت خواهد بود. در سال 2016، تبلیغات حمایت شده از نوار کناری به بالای SERP ها (جسارت) منتقل شدند، که به این معنی بود که نتایج ارگانیک بیشتر به پایین صفحه منتقل می شدند. این حرکت “زیر تا” توسط گوگل منطقی به نظر می رسد، اما سئوهای ارگانیک باید با تبلیغات پولی رقابت کنند و همچنین در صفحه اول مورد علاقه ظاهر شوند. توسعه استراتژی‌های جدید و نوآورانه‌ای که نسبت به بودجه منصفانه باشد تا برای رقبای خود «مرتبط» به نظر برسند، در صدر فهرست هر متخصص سئو قرار دارد.

کلمات کلیدی دم بلند را وارد کنید.

کلمات کلیدی دم بلند عبارات جستجوی بسیار هدفمندی هستند که به طور خاص در خدمت هدف جستجوگر هستند. این کلمات کلیدی معمولاً حجم جستجوی پایینی دارند، اما رتبه بندی آنها آسان تر است و منجر به تبدیل بالاتری نسبت به کلمات کلیدی اصلی می شود.

این به دلیل هدف جستجو است.

ترتیب؟ محتوای شما تا حد زیادی بر موفقیت کلمات کلیدی دم بلند شما تأثیر می گذارد. اگر کیفیت محتوای شما سنگ بنای صنعت شما است و شما را پیشرو در رهبری فکری می دانند، کلمات کلیدی جادویی خود را انجام می دهند و شما را مورد توجه قرار می دهند.

جستجوی صوتی

در سال 2020، 4.2 میلیون دستگاه دستیار شخصی دیجیتال در سراسر جهان در حال استفاده بودند. از «الکسا» تا «OK Google»، ما از صدای خود برای یافتن آنچه در اینترنت نیاز داریم استفاده کرده‌ایم.

شاید ما فکر می‌کردیم که دسترسی به اطلاعات رایگان در سرتاسر جهان در نوک انگشتانمان به اندازه کافی خراب نیستیم.

هنگام استفاده از جستجوی صوتی در استراتژی سئوی خود، باید این واقعیت را در نظر بگیرید که دستگاه های کنترل صدا مانند جستجوی دستی کار نمی کنند.

بخش دلهره آور در مورد جستجوی صوتی این واقعیت است که چیزی برای کلیک کردن وجود ندارد – بنابراین چگونه می توانید کلیک های وب سایت را اندازه گیری کنید؟

با تولید محتوای مفید، قابل اعتماد و صادقانه که در بالای لیست قرار می گیرد. هدف یک چیز است، اما ما در حال مشاهده افزایش ویژگی های تاثیرگذار بر سئو هستیم، که معتقدیم به دلیل تعداد زیاد رقبای امروز گوگل است.

به نظر می رسد گوگل هرگز تغییر الگوریتم ها و فاکتورهای رتبه بندی خود را انجام نداده است، که این یک چیز عالی است! همراهی با تحولات سئو شما را در آینده جای خوبی خواهد داشت و فراموش نکنید. بدجنس خستگی ناپذیره!

سئو زنده و خوب است، اما فقط از طریق یک تکامل دائمی می رود. بگذارید کارشناسان شما را راهنمایی کنند و همین امروز با ما تماس بگیرید!

ارسال شده توسط ایمی جونز در 31 اوت 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *